چند تصویر وایرال شده این روزها ، از اما استون باردار، تا هری استایلز و اولیویا وایلد در کنار یکدیگر

5ff5d800d4793_5ff5d800d4795 اما استون، هنرپیشه ۳۲ ساله امریکایی که این روزها اولین فرزندش را باردار است، به هنگام پیاده روی مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

اولیویا وایلد و هری استایلز، در مهمانی عروسی یکی از دوست های مشترک شان، در کنار یکدیگر دیده شده اند و تصاویری که این دو هنرپیشه را نشان می دهد، باعث شده خبر دوستی آنها وایرال شود.
اولیوا وایلد، هنرپیشه و فیلمساز امریکایی ۳۶ سال دارد و چندی پیش به صورت رسمی اعلام کرد از شریک زندگی و پدر دو فرزندشان جیسون سودیکیس جدا شده است. هری استایلز، خواننده و هنرپیشه بریتانیایی ۲۶ سال دارد.
وایلد و استایلز به تازگی در فیلم Dont worry Darling با یکدیگر همکاری کرده اند. وایلد کارگردان این فیلم است.


اما استون، هنرپیشه ۳۲ ساله امریکایی که این روزها اولین فرزندش را باردار است، به هنگام پیاده روی مورد توجه عکاسان قرار گرفت. استون با دیو مک کری، کمدین و نویسنده و کارگردان امریکایی ازدواج کرده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فقط یک انقلاب می‌تواند اصلاحات را نجات دهد

چ ژانویه 6 , 2021
محمدرضا تاجیک یک ژیژک می‌گوید، گاه ریشه و عامل تروما در گذشته‌ نیست، بلکه منشأ آن «آینده» است. دریدا حادثه‌ی ۱۱ سپتامبر یا خطر استفاده از سلاح هسته‌ای را مثال می‌زند. بسیاری از تحلیل‌گران و کارشناسان حادثه ۱۱ سپتامبر را یک رویداد خاص تاریخی دانسته‌اند. دلیل این‌که ۱۱ سپتامبر به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000