افزایش تحرکات نظامی ترکیه در ادلب

سیاسی/ بین الملل 5ff582fdbf066_5ff582fdbf06b منابع سوری از افزایش تحرکات نظامی ترکیه در منطقه کاهش تنش در شمال غرب سوریه و انتقال تجهیزات گسترده به این مناطق در دوره اخیر جهت ممانعت از عملیات نظامی ارتش سوریه خبر دادند.

نیروهای ترکیه به تحرکات گسترده خود در منطقه کاهش تنش در شمال غرب سوریه از شمال و شرق لاذقیه گرفته تا حومه شمال غربی حلب و حومه حماة و ادلب ادامه می‌دهند.

نیروهای ترکیه درحالی که از پست‌های دیده بانی در منطقه کاهش تنش که توسط ارتش سوریه محاصره شده‌اند، عقب‌نشینی می‌کنند، به شکل گسترده در پایگاه‌های جدید مستقر می‌شوند. این نیروها بیشتر در جبل الزاویه در حومه جنوبی ادلب مستقر هستند.

ترکیه همچنان به ارسال تجهیزات و مواد لجستیکی و سربازان به ادلب ادامه می‌دهد.

درحال حاضر بیش از ۱۲ هزار سرباز ترکیه و بیش از ۸ هزار خودروی نظامی در ۶۴ مرکز در ادلب به ویژه در حومه جنوبی آن و مناطق مشخص در حماة مستقر هستند.

منابع می‌گویند افزایش تحرکات نظامی ترکیه در سه ماه گذشته برای ممانعت از عملیات نظامی گسترده ارتش سوریه در ادلب، آخرین مقر شورشیان است.

به گفته دیده بان حقوق بشر سوریه، ارتش سوریه به حملات خود علیه تروریست‌ها در محورهای جبل الزاویه ادامه می‌دهد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خواص عجیب‌ و باورنکردنی « آبگوشت »

چ ژانویه 6 , 2021
وقتی این غذای اصیل ایرانی در درمان زودانزالی هم‌کارساز است. گفتگوی ابراهیم ایراندوست، پژوهشگر تغذیه و محقق طب سنتی را در برنامه مدیران موفق ببینید: badoorbinakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000