اظهارنظر جنجالی “مستر بین” علیه شبکه‌های اجتماعی

5ff57cc31765c_5ff57cc31765d روان اتکینسون، بازیگر «مستر بین» فرهنگ اظهارنظر در فضای مجازی را با رفتار مردم قرون وسطی که در خیابان‌ها راه می‌رفتند و دنبال یک نفر می‌گشتند تا بسوزانندش، مقایسه کرد!

بازیگر بریتانیایی «مستر بین» در مصاحبه‌ای جدید گفت: مشکلی که با ارتباط آنلاین داریم این است که یک الگوریتم تصمیم می‌گیرد ما چه چیزی ببینیم. این امر به یک سطحی نگری منجر می‌شود و نگاهی دوقطبی به جامعه ایجاد می‌کند. انگار دنبال این هستیم که بگوییم تو با مایی یا علیه ما و اگر علیه ما نباشی لایق تحریم شدنی!

وی در ادامه بر ضرورت اینکه همه باید بتوانند حرفشان را بزنند تاکید کرد و افزود: اما چیزی که امروز داریم نمونه دیجیتالی مردم قرون وسطی است که در خیابان‌ها می‌چرخیدند تا یک نفر را برای سوزاندن پیدا کنند.

این کمدین سرشناس گفت: برای کسی که قربانی این جماعت شود وضعیت ترسناکی است و همین موجب شده از آینده نگران باشم.

اتکینسون همچنین درباره نقش‌هایش صحبت کرد و درباره «مستر بین» که به عنوان یک پدیده کمدی جهانی شناخته می‌شود که مرزهای زبانی را درنوردید و موجب ساخته شدن فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها و انیمیشن‌ها و حتی انتشار کتاب شد گفت: خیلی از ایفای این نقش لذت نمی‌برم. وزن مسئولیتی که باید برای این کار بگذارم خوشایند نیست. از نظرم خیلی پراسترس و طاقت‌فرساست و در انتظار پایان آن هستم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تماس با عنوان سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی به منظور واریز وجه، کلاهبرداری است

چ ژانویه 6 , 2021
بانک مرکزی هشدار داد: تقاضای واریز وجه از شهروندان با عنوان سامانه 2706 (ارتباطات مردمی بانک مرکزی) شگرد کلاهبرداران و فرصت طلبان برای اخاذی است. با توجه به راه اندازی «سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی» با شماره 2706 اخیراً گزارش‌های دریافتی حاکی از سوءاستفاده برخی کلاهبرداران از هموطنان با عنوان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000