کشتار کارگران شیعه هزاره در پاکستان/ ۷ مهاجر افغان در بین قربانیان

سیاسی/ بین الملل 5ff4940db2866_5ff4940db2870 وزارت خارجه اعلام کرد که از ۱۱ کارگر معدن در ایالت بلوچستان پاکستان توسط افراد مسلح کشته شدند‌.

در پی تیراندازی مردان مسلح در بلوچستان پاکستان به سمت گروهی از کارگران معدن، ۱۱ نفر کشته شده‌اند. همگی قربانیان شیعه هزاره بودند.

وزارت خارجه شامگاه روز دوشنبه، ۱۵جدی با انتشار بیانیه‌ای این رویداد را محکوم کرده و گفته که هفت شهروندان افغانستان نیز شامل قربانیان هستند.

این وزارت گفته به کنسولگری افغانستان در کویته و سفارت افغانستان در اسلام‌آباد وظیفه سپرده شده تا برای خانواده‌های قربانیان هرگونه کمک را فراهم کنند.

این حمله روز یک شنبه (۱۴ جدی) در معدن ذغال سنگ مچه در ۵۰ کیلومتری شهر کویته رخ داده است.

گفته شده که مهاجمان افراد شیعه را شناسایی و آنها را از سایر کارگران جدا کردند و سپس به سمت آنها آتش گشودند.

مسئولیت این حمله را گروه داعش به عهده گرفته است.

گفتنی است اقلیت شیعه و هزاره در پاکستان همواره هدف اصلی اقدامات تروریستی تکفیری‌ها بوده‌اند و تاکنون صدها نفر از آنان به دست تکفیری‌ها به قتل رسیده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خرید محصولات ایران خودرو دیزل تضمین می‌شود

س ژانویه 5 , 2021
رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: ایران خودرو دیزل در صورت انعقاد قراردادهای تضمین خرید ۳ ساله با قطعه سازان می‌تواند خود را تجهیز کرده و بهترین خودروها را تولید کند. به گزارش خبر فوری و به نقل از ایکوپرس، عزت الله اکبری تالارپشتی در مراسم تحویل یک‌صد دستگاه اتوبوس شهری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000