توضیح آقای بازیگر درباره بددهانی‌ مکررش در فیلم‌ها

5ff33e28451a1_5ff33e28451a4 ساموئل ال جکسون تا بهار سال گذشته میلادی رتبه‌ اول بیشترین استفاده از الفاظ رکیک در یک فیلم را در اختیار داشت.

ساموئل ال. جکسون بازیگر ۷۲ ساله‌ی فیلم‌های "قصه عامه‌پسند"، "جنگ ستارگان"، و "انتقام‌جویان" فاش کرد که چرا همیشه در حین گفتگو یک لفظ رکیک مشخص را به کار می‌برد.

جکسون در مصاحبه با "هاوارد استرن" می‌گوید این واژه به او کمک کرده در دوران کودکی لکنت زبانش را از بین ببرد. او در کودکی مورد آزار و اذیت قرار گرفته تا زمانی که این واژه‌ی جادویی را کشف می‌کند لب به سخن نمی‌گشاید. او هنوز نمی‌داند که چرا به کار بردن آن گره‌گشا بوده است. جکسون خنده‌کنان می‌گوید: "نمی‌دانم چگونه اما جواب داد. سوییچی را روشن کرد که جلوی لکنت را گرفت، زیرا من مدتی طولانی لکنت بسیار بسیار شدیدی داشتم."

بهار گذشته گزارش شد که جکسون رتبه‌ اول بیشترین استفاده از الفاظ رکیک در یک فیلم را از دست داده است. "باز بینگو" گزارش داد که "جونا هیل" با ۳۷۶ لفظ رکیک در رتبه‌ی اول، "لئوناردو دی‌کاپریو" با ۳۶۱ در رتبه‌ی دوم و جکسون با ۲۰۱ لفظ در رتبه‌ی سوم قرار دارند. "آدام سندلر"، "ال پاچینو"، "دنزل واشینگتن"، "بیلی باب تورنتن"، "سث روگن"، "بردلی کوپر" و "دنی مک‌براید" نیز به ترتیب رده‌های چهارم تا دهم را اشغال کرده‌اند.

در این گزارش آمده بود که فیلم "گرگ وال استریت" مارتین اسکورسیزی با بازی هیل و دی‌کاپریو در رتبه‌ی اول، "جواهر تراش‌نخورده" با بازی "آدام سندلر" در رتبه‌ی دوم و "کازینو" در رتبه‌ سوم جای گرفته‌اند

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بازیگر پایتخت، مهمان شهاب حسینی در «همرفیق» شد

س ژانویه 5 , 2021
محسن تنابنده، نویسنده و بازیگر نقش نقی معمولی در سریال «پایتخت»، مهمان برنامه «همرفیق» شد. پنجمین قسمت از برنامه «همرفیق» با اجرای شهاب حسینی که در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، میزبان محسن تنابنده خواهد شد. پیش از این نوید محمدزاده، هوتن شکیبا، پژمان جمشیدی و فاطمه معتمدآریا، در این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000