سریالی که بیشتر از همه در ۲۰۲۰ قاچاق شد/ پایان حکمرانی «بازی تاج و تخت»

5ff339dea6937_5ff339dea6938 مجموعه تلویزیونی «مندلورین» به عنوان سریالی که بیشتر از همه در سال ۲۰۲۰ در معرض دانلود غیرقانونی قرار داشته، معرفی شد.

به گزارش خبر فوری به نقل از ایندی وایر، براساس تجزیه و تحلیل های وبسایت «TorrentFreak»، مجموعه تلویزیونی وسترن فضایی «مندلورین» بیشتر از همه در سال ۲۰۲۰ به صورت غیرقانونی دانلود شده است.

این فهرست در این سالها به طور سنتی در اختیار مجموعه «بازی تاج و تخت» بوده است. آخرین فصل سریال «بازی تاج و تخت» متعلق به شبکه HBO در ماه می سال ۲۰۱۹ به نمایش در آمد.

بدین ترتیب با اعلام نام مجموعه «مندلورین» که اسپین آف فیلم های «جنگ ستارگان» است به عنوان سریالی که بیشتر از همه به صورت غیرقانونی دانلود شده است، بعد از مدت ها عنوان بیشترین اثر قاچاق شده سال از «بازی تاج و تخت» اثر جرج آر. آر. مارتین گرفته شد.

براساس همین وبسایت، اولین فصل سریال «مندلورین» در سال ۲۰۱۹ در جایگاه سوم بیشترین اثری که غیرقانونی دانلود شده قرار گرفته بود.

در این فهرست، سریال ابرقهرمانی «پسرها» در رتبه دوم و مجموعه «وست ورلد» متعلق به شبکه HBO در رتبه سوم قرار دارند.

«وایکینگ ها»، «پیشتازان فضا: پیکارد»، «ریک و مورتی»، «مردگان متحرک»، «بیگانه»، «کماندار» و «فلش» در رتبه های بعدی سریال هایی که بیشتر از همه نسخه های غیرقانونی از آنها دست به دست شده قرار دارند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قهوه اسپرسو عمر را طولانی‌تر می‌کند؟!

د ژانویه 4 , 2021
نتایج یک پژوهش جدید در حوزه تغذیه نشان می‌دهد که نوشیدن روزانه اسپرسو می‌تواند عمر افراد را طولانی‌تر کند. این خبر در شرایطی منتشر می‌شود که بسیاری از افراد در سراسر جهان عادت دارند صبح‌ها قهوه به سبک ایتالیایی بنوشند. از مدتی پیش محققان به این نتیجه رسیده بودند که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000