مجلس کدام مشکل را حل کرده است؟

سیاسی/ مجلس 5fecf6abb1384_2020-12-31_01-22 در کنار انتقادات برخی کارشناسان از عملکرد مجلس و نمایندگان، سوال مردم این است که نمایندگان کدام اقدام ملموس را در این ۷ماه انجام داده‌اند؟ آیا به نظر شما مجلس در مشکلات این ماه‌ها عملکرد تاثیرگذاری داشته است؟

هفت ماه از عمر مجلس گذشت و شما مخاطبان خبر فوری در کامنت ها و یادداشت هایی که برای ما ارسال کردید یک سوال مهم داشتید، مجلس با تمام انتقادات و شعارهایش در انتخابات تا به حال چه کرده است؟ این سوال شما را از روسای کمیسیون های مجلس پرسیدیم.

پاسخ های مختلفی داده شد اما هیچ کدام از روسا به طرح جدید برخی نمایندگان درباره الزام دولت به نابودی اسرائیل در 20 سال آینده اشاره ای نکردند، موضوعی که امروز خبرساز شده است (متن طرح را اینجا بخوانید).

پاسخ ها را بشنوید:

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دولت نه در تله‌ توهم توطئه گرفتار شده و نه به خودتحقیری مجال داده است

د ژانویه 4 , 2021
سیاسی/ دولت معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس‌جمهوری گفت: دولت در موضوع واکسن، نه در تله‌ توهم توطئه نسبت به واکسن خارجی گرفتار شده و نه به خودتحقیری نسبت به واکسن داخلی مجال داده است. علیرضا معزی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ششم دی ماه، هم حسن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000