واکنش نتانیاهو به آغاز غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم در ایران

سیاسی/ بین الملل 5ff30b4b98905_5ff30b4b98907 نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهایی به اقدام کشورمان در راستای غنی سازی ۲۰ درصدی اورانیوم واکنش نشان داد.

بنیامین نتانیاهو مدعی شد: افزایش غنی سازی اورانیوم در ایران نقض پایبندی های قبلی است و نشان دهنده نیت این کشور برای تولید سلاح هسته ای است.

او در ادامه گفت: اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد که به سلاح هسته ای دست یابد.

امروز علی ربیعی، سخنگوی دولت اعلام کرد: رئیس جمهور در روزهای گذشته دستور آغاز غنی سازی ۲۰ درصد را صادر نمودند و از ساعاتی پیش پس از انجام اقدامات اولیه از قبیل اطلاع‌رسانی به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و تحویل پرسشنامه طراحی بر مبنای تعهدات پادمانی کشور، فرآیند تزریق گاز شروع شد و تا ساعاتی دیگر اولین محصول UF6 به دست خواهد آمد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رکورد محسن یگانه، جنجال چشم‌های ترلان پروانه و افشای واکسن‌زدن تقلبی!

د ژانویه 4 , 2021
آهنگ «بهت قول می‌دم» محسن یگانه در یوتیوب ۱۰۰میلیونی شد. این یکی از موضاعاتی است که برنامه بی‌خبر امروز به آن پرداخته است. در برنامه "بی خبر" امروز سراغ سوتی عجیب لباس مکرون رئیس‌جمهور فرانسه، قیمت مسکن و حواشی چشم‌های گربه‌ای ترلان پروانه رفته‌‌ایم که در ادامه می‌بینید: badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000