آمریکا مذاکرات صلح افغانستان را به بن بست کشانده است

سیاسی/ بین الملل 5ff31101e3046_2021-01-04_16-28 سفیر سابق ایران در افغانستان اظهار داشت: آمریکا مذاکرات صلح افغانستان را به بن بست کشانده است و متاسفانه دولت افغانستان نیز با طناب پوسیده آمریکایی ها در دوحه به چاه افتاد.

فداحسین مالکی با اشاره به شکست مذاکرات صلح افغانستان، گفت: ترامپ و نماینده ویژه او در مذاکرات صلح افغانستان هیچ توفیقی کسب نکردند چراکه منافع خود را در مذاکرات به منافع ملت افغانستان ترجیح داده و به دنبال جبران شکست های خود در افغانستان بوده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضع جمهوری اسلامی ایران مذاکره صلح بدون نقش آفرینی کشور ثالث بوده است و تازمانی که مذاکرات صلح با میانجیگری نهادهای بین المللی و بدون دخالت کشورهای بیگانه شکل نگیرد به موفقیت نمی رسد.

مالکی گفت: آمریکا مذاکرات صلح افغانستان را به بن بست کشانده است و متاسفانه دولت افغانستان نیز با طناب پوسیده آمریکایی ها در دوحه به چاه افتاد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

«گیسو» به پایان فیلمبرداری رسید/ ویدئو

د ژانویه 4 , 2021
فیلمبرداری فاز اول سریال نمایش خانگی «گیسو» به کارگردانی منوچهر هادی به پایان رسید. به گزارش روابط عمومی پروژه؛ فیلمبرداری سریال نمایش خانگی «گیسو» به تهیه کنندگی هومن کبیری و کارگردانی منوچهر هادی طی روز گذشته به پایان رسید تا این سریال پربازیگر طی ماه های آینده پخش گردد. در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000