دفاع از عراق هرگز دغدغه آمریکا نبوده است

سیاسی/ بین الملل 5ff2b63795e55_5ff2b63795e58 دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق تاکید کرد، ترور شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس تاریخی است و مساله‌ای گذرا نبوده و نخواهد بود بلکه اثرات آن باقی خواهد ماند.

قیس الخزعلی در اولین سالگرد جنایت ترور "رهبران پیروزی" اظهار کرد: شهید سلیمانی عراق را دوست داشت و از آن دفاع کرد و برای آن با خطر مواجه شد، او با وجود اهمیت سمت رسمی خود، در برابر مجاهدان فروتن بود.

الخزعلی گفت: روزی که موصل سقوط کرد، شهید سلیمانی همه کارهای خود را رها کرد و ظرف چند ساعت در فرودگاه بغداد حاضر شد.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق افزود: شهید سلیمانی در نبردهای آزادسازی تکریت و فلوجه در میدان حضور داشت و همه امکانات را برای کمک (به عراق) به کار گرفت.

او در ادامه تاکید کرد: ماجرای ترور شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس تاریخی است و مساله‌ای گذرا نبوده و نخواهد بود بلکه اثرات آن باقی خواهد ماند.

الخزعلی ضمن تقدیر از بزرگداشت این سالگرد در عراق گفت: در عراق از موصل گرفته تا بصره در مناطق مختلف مجالس عزاداری همزمان با تظاهرات گسترده برپا می‌شوند.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق در ادامه تاکید کرد: ترامپ قصد داشت با این عملیات ترور لابی صهیونیستی را که اقتصاد و رسانه را در دست دارند، راضی کند تا این لابی ادامه حضورش را در قدرت تضمین کند.

او با تاکید بر اینکه هرگز هیچ روزی دغدغه آمریکا دفاع از عراقی‌ها نبوده، گفت: ترامپ از الان به بعد به این می‌اندیشد پس از اینکه از "کاخ سیاه" خارج می‌شود، چگونه از جان خود محافظت خواهد کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نمایندگان در حال رسیدگی به مشکلات کشاورزان نارنگی‌کار!/ ویدئو

د ژانویه 4 , 2021
سیاسی/ مجلس نمایندگان مجلس به همراه رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس برای رسیدگی به مشکلات کشاورزان به کرمان سفر کردند.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000