فرآیند خرید و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا

5ff1de62bf86f_2021-01-03_18-40 دوربین مداربسته، نقش پررنگی را در افزایش امنیت و آرامش در زندگی روزمره ما ایفا می کند و افراد می‌توانند با اتکا به سیستم‌های نظارتی، بدون حضور در محل مورد نظر و در کم ترین زمان، از رخدادها و وقایع محیط پیرامون مطلع شوند.

دوربین مداربسته، نقش پر رنگی را در افزایش امنیت و آرامش در زندگی روزمره ما ایفا می کند و افراد می توانند با اتکا به سیستم های نظارتی، بدون حضور در محل مورد نظر و در کم ترین زمان، از رخدادها و وقایع محیط پیرامون مطلع شوند و از راه دور و از طریق گوشی تلفن همراه، محیط را کنترل کنند، در این شرایط خرید و نصب دوربین مداربسته ضرورت پیدا می کنند و در حال حاضر نیز بیشتر افراد از سیستم های مداربسته در افزایش امنیت، کنترل وقایع و رفتار انسان ها، کنترل تردد افراد و خودروها، کنترل بیماری کووید-۱۹، پیشگیری از آتش سوزی، پلاک خوانی و … استفاده می کنند و بدون هیچ نگرانی و دغدغه، به کارهای روزمره ی خود می پردازند.

در این مقاله، مراحل خرید و نصب دوربین مداربسته از دو برند مطرح و بزرگ دنیا، هایک ویژن و داهوا مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اهمیت خرید و نصب دوربین مداربسته

قابلیت های بسیار سیستم های نظارتی، سبب محبوبیت آن ها بین افراد شده اند و سبب شده است که خرید و نصب دوربین مداربسته در بیشتر اماکن الزامی شود و اصناف تهیه آن را به عنوان یک اصل مهم ولازم مطرح سازند. قابلیت های مهم دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا، عبارتند از :

• امکان ارائه تصاویر با کیفیت بالا و بدون نقص : ارائه تصاویر با رزولوشن بالا و بدون هیچ گونه نویز و ایراد، از قابلیت های مهم یک دوربین نظارتی محسوب می شود چرا که این امکان را فراهم می آورد تا کاربران به جزئیات بیشتری از محیط دست یابند. همانطور که می دانیم رزولوشن یک فاکتور اصلی در هنگام خرید دوربین ها محسوب می شود که اغلب افراد به آن توجه می کنند. محصولات هایک ویژن و داهوا، این امکان را فراهم آورده اند تا کاربران به تصاویر مورد انتظار خود دسترسی پیدا کنند.

• ارائه محصولات با کیفیت : شرکت های هایک ویژن و داهوا، با طراحی حرفه ای و هوشمندانه خود، توانسته اند محصولات با کیفیت و دارای سخت افزار قوی را به کاربران ارائه دهند و در هر کشور نمایندگان رسمی و معتبر خود را فعال ساخته اند تا در صورت ایجاد مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، خللی در عملکرد صحیح دوربین ایجاد نشود و نمایندگان مجاز بتوانند خدمات مناسب را در کمترین زمان ممکن ارائه دهند. شرکت فراگستر الکترونیک، نماینده رسمی و ارائه دهنده ی معتبر محصولات داهوا و هایک ویژن، با ارئه ی خدمات پس از فروش گارانتی و پشتیانی فنی مناسب در ایران، همواره کاربران را به خرید و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا ترغیب می کند و این خدمات پس از فروش مناسب، موجب افزایش رضایت بیشتر کاربران و مشتریان از شرکت فراگستر شده است.

• ارائه تصاویر تمام رنگی در شب ها که ارائه قابلیت Darfighter و Colorvu توسط شرکت هایک ویژن به منظور ارائه ی تصاویر تمام رنگی در شب ها، ضرورت خرید و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن را پر رنگ تر می کند و همچنین ارائه قابلیت Super Starlight و Starlight داهوا، خرید و نصب دوربین مداربسته داهوا را افزایش می دهد و سبب رقابت زیاد این دو برند مطرح شده است.

• امکان ارائه تصاویر لایو و بازپخش بر روی گوشی تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و یا کامپیوتر

• امکان دریافت هشدار های رخداد وقایع بر روی گوشی تلفن همراه یا ایمیل و یا آژیر

• امکان جست و جوی یک رویداد خاص در بازپخش

• امکان ارائه قابلیت های هوشمند (IVS و VCA)، کنترل رفتار انسان و تشخیص و شناسایی چهره

• امکان فشرده سازی، کاهش پهنای باند و فضای ذخیره سازی تصاویر با استفاده از روش های کدگذاری هوشمند 265

• امکان ذخیره تصاویر به صورت 24 ساعت یا بر مبنای زمان بندی خاص و یا تشخیص حرکت و قابلیت های هوشمند

• ارائه قابلیت EXIR IR LED در هایک ویژن، امکان ارائه تصاویر دید شب مناسب به صورت سیاه و سفید را فراهم می سازد و ضرورت خرید و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن را در بین کاربران پر رنگ تر ساخته است. همچنین استفاده از قابلیت Anti-IR Reflection، این امکان را در دوربین مداربسته هایک ویژن فراهم آورده است که مانع از انعکاس نور IR و ایجاد هاله های ناشی از گرد و غبار، آلودگی و هوای مه آلوده می شود.

• ارائه قابلیت Smart IR در داهوا نیز سبب جزئیات بیشتر تصاویر در شب ها و عدم وجود هاله در تصاویر در دید شب، محبوبیتدوربین مداربسته داهوا را به صورت چشمگیری افزایش داده داشت.

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا از نمایندگی معتبر

همانطور که شرح دادیم، شرکت فراگستر الکترونیک نماینده معتبر برندهای هایک ویژن و داهواست و همواره با ارائه ی سبد متنوع و گسترده از محصولات این دو برند و گارانتی معتبر، مورد توجه مشتریان خود قرار گرفته است. شرکت فراگستر با ارائه ی نمایندگی های مجاز در تمام شهرها و نظارت بر قیمت محصولات، خرید دوربین مداربسته هایک ویژن وداهوا را برای مشتریان در سراسر ایران آسان کرده است،.

فرآیند نصب دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا

فرآیند نصب و تنظیمات دوربین مداربسته، یکی از مراحل مهم و حائز اهمیت است که اگر به درستی انجام نشود، کاربران به سطح انتظارات خود دست نخواهند یافت. این مراحل بهتر است توسط یک نصاب حرفه ای و کارآمد انجام شود تا آسیبی به تجهیزات وارد نشود و تنظیمات به درستی انجام شود.

فرآیند نصب دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا عبارتند از :

• تأمین تغذیه مناسب دوربین و دستگاه ذخیره ساز، رعایت فواصل استاندارد کابل های تغذیه و تصویر و استفاده از یک آداپتور جداگانه به ازای هر محصول و همچنین رعایت فاصله استاندارد کابل HDMI و VGA دستگاه ذخیره ساز تا مانیتور

• جانمایی درست دوربین های مداربسته، به طوری که اصل پوشش تصاویر در هر محیط به درستی رعایت شود.

• انجام تنظیمات مورد نیاز متناسب به قابلیت های مد نظر : تنظیمات دوربین های تحت شبکه، از طریق مرورگر وب، نرم افزارهای Config tool داهوا و SADP Tool هایک ویژن انجام می شود و تنظیمات دوربین های HDCVI و HDTVI نیز از طریق منو OSD و با استفاده از منو دستگاه های ذخیره ساز قابل انجام است. همچنین برای انجام تنظیمات دستگاه های ذخیره ساز نیز می توان از طریق منو GUI و یا مرورگر وب آن، اقدام کرد. منو آسان و یکپارچه این دو برند معتبر، فرآیند نصب دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا را آسان ساخته است.

• تغییر رمز دستگاه ذخیره ساز و دوربین مداربسته تحت شبکه پس از تحویل پروژه از نصاب و انتخاب یک رمز مناسب و ایمن

کلام آخر در خصوص فرآیند خرید و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا

همانطور که در این مقاله شرح دادیم خرید و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا ، نیازمند اطلاعاتی راجع به فناوری های محصولات هایک ویژن و داهوا، آگاهی از مراحل نصب استاندارد و اصولی و کمک گرفتن از نصاب حرفه ای است تا تمام این مراحل به درستی انجام شود و بیشترین بهره وری و کارآیی به دست آید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

همه باید مالیات بدهند، حتی خانه‌های سازمانی

د ژانویه 4 , 2021
معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: بر تمام نهادها و بانک‌ها از جمله خانه‌های سازمانی نیز مالیات تعلق می‌گیرد. محمود محمودزاده در گفتگو با خبر فوری درباره اینکه مالیات بر خانه های خالی به چه کسانی تعلق می گیرد، گفت: در اصلاحیه قانون مالیات بر خانه‌های خالی ضرایب مالیاتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000