چاوشی این ‌بار در پیش‌فروش کتاب رکورد زد

5ff1b1cbae503_5ff1b1cbae505 اولین کتاب شعر محسن چاوشی، خواننده موسیقی پاپ با نام «این عشق هیولایی» پیش از انتشار، با استقبال فراوانی مواجه شده است.

محسن چاوشی در تازه‌ترین فعالیت‌های هنری‌اش کتاب شعر منتشر می‌کند. پیش فروش این کتاب که «این عشق هیولایی» نام دارد، با بیش از ۱۰ هزار تیراژ، با استقبال فراوان مخاطبان این خواننده و آهنگساز مواجه شد. به تازگی پیش فروش چاپ اول تمام شده است.

جالب اینجاست که چاوشی پیش از این در فروش آلبوم موسیقی رکوردها را از آن خود کرده بود و حالا نام او در صنعت نشر بر سرزبان‌ها افتاده است.

اولین کتاب شعر این هنرمند شامل ۳۱ شعر در قالب غزل است که به صورت پیش فروش و ارسال اینترنتی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. چاوشی در دنیای موسیقی، تجربه همکاری با شاعران و ترانه سرایان قدیمی و معاصر بسیاری را در مسیر هنری خود داشته است. وی در این راستا از اشعار مولوی، سعدی، وحشی بافقی، باباطاهر، خیام و شاعران معاصر مانند حسین صفا و فاضل نظری بهره برده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نقره پربازده ترین دارایی سال ۲۰۲۰

ی ژانویه 3 , 2021
نفت کمترین و نقره بیشترین بازده را در بین دارایی های مختلف داشته اند. سال گذشته یکی از پرنوسان ترین سال های ثبت شده بازارهای مالی در قرن معاصر بود. به دلیل شیوع کرونا و اخلال جدی در فعالیت های اقتصادی و تجاری، بورس ها در سراسر جهان روزهای سختی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000