تصاویر پشت صحنه فیلم «اتومبیل» با حضور سحر قریشی و عمو اکبر

5ff1bc8b07057_2021-01-03_16-16 فیلم سینمایی اتومبیل با حضور شماری از سلبریتی‌های سینما و تلویزیون همراه شده و به نظر می‌رسد یکی از فیلم‌های پر مخاطب در زمان اکران باشد.

فیلم سینمایی اتومبیل اولین فیلم بلند سینمایی علی میری رامشه کارگردان جوان سینمای ایران است که در روزهای کرونایی در لوکیشن های مختلفی در تهران و شهرستان ها مشغول فیلمبرداری است.

هنوز جزییاتی از اکران و پایان مراحل ساخت این فیلم، اطلاعی ارائه نشده است. در فیلم سینمایی اتومبیل شاهد نقش آفرینی اکبر عبدی، هنرمند طنز پیشکسوت سینما و تئاتر کشور در کنار سحر قریشی هستیم.

اکبر عبدی قبلا هم با سحر قریشی در فیلم رسوایی ۲ هم بازی شده بود. البته فیلم ایکس لارج نیز کار دیگری بود که عمو اکبر سینمای ایران با بهاره رهنما و سحر قریشی هم بازی شد.

ارسلان قاسمی، علیرام نورایی، شهرزاد کمال زاده از جمله بازیگرانی هستند که در اتومبیل حضور دارند. تهیه کنندگی فیلم اتومبیل را علی عبدالعلی زاده بر عهده داشته و سناریو آن را سید مهدی سجادپور نگاشته است. فیلم سینمایی اتومبیل خود را برای حضور در جشنواره فیلم فجر ۹۹ آماده می کند. جشنواره ای که برگزاری ان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

حضور مهدی کوشکی، هنرپیشه سینما و تئاتر در این فیلم نیز از جمله مسائل حاشیه ای فیلم خواهد بود. مهدی کوشکی، چند ماه پیش از یک سال زندگی مشترک با ریحانه پارسا، از وی جدا شد و ریحانه پارسا با مهاجرت به استانبول و لایو مشترک با مسیح علی نژاد، از زندگی مشترک بدون ازدواج به مهدی کوشکی خبر داد.

عکس های فیلم اتومبیلتصویری از پشت صحنه فیلم اتومبیل که ارسلان قاسمی در لباس زندانی محکومی، در حال صحبت با مهدی کوشکی است. تصویری از پشت صحنه فیلم سینمایی اتومبیل که علی رامشه کارگردان فیلم در کنار تیپ کراواتی مهدی کوشکی، مشغول آماده سازی پلان است استایل سحر قریشی در پشت صحنه فیلم اتومبیل اکبر عبدی در کنار علی رامشه کارگردان فیلم اتومبیل با ماسک در پلانی در تهران تصویری از پشت صحنه فیلم سینمایی اتومبیل که با حضور اکبر عبدی و مهدی کوشکی، آماده فیلمبرداری می شود

نیما شاهرخ شاهی، آزیتا ترکاشوند و امیر غفار منش نیز اخیرا به جمع هنرپیشه های فیلم اتومبیل پیوسته اند. در توضیح فیلم آمده که : همه چیز همیشه اون طوری که فکر میکنی پیش نمیره . . .تا کنون ۵۰ درصد مراحل فیلمبرداری انجام شده است و بازیگر خردسالش نیز سانیا حیدری است.

تیپ هنرپیشه های فیلم سینمایی اتومبیل

بازی متفاوت اکبر عبدی و سحر قریشی و مهدی کوشکی در فیلم اتومبیل در کنار ارسلان قاسمی و آزیتا ترکاشوند، احتمالا مملو از دیالوگ های خاص باشد که برای کشاندن مخاطب به سینما یا مشاهده آنلاین آن، کافی باشد. هنوز تیزری از این فیلم منتشر نشده است. علی میری رامشه قبلا سریال نگهبان زمین را کار کرده بود.

اکبر عبدی هنرپیشه شصت ساله سینمای ایران و بازیگر نقش اول فیلم اتومبیل، صفحه ای در اینستاگرام ندارد. صحبت های اکبر عبدی با در مجموعه «ام شو» مجید صالحی، جنجالی شده بود. مجید صالحی بعدا بابت حرف های اکبر عبدی در این مجموعه، عذرخواهی کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ارزش سهام عدالت، امروز ۱۴ دی ۹۹

ی ژانویه 3 , 2021
امروز (۱۴ دی ماه ۹۹) ارزش سبد دارندگان سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و بیست هزار تومان رسید. پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (یکشنبه ۱۴ دی ماه ۹۹)، ارزش هر برگه سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۱۰ میلیون و بیست و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000