اجرای اشعار شاملو و شفیعی کدکنی توسط سالار عقیلی

5ff19257c482f_5ff19257c4831 تصانیف آلبوم "می‌دانم که می‌آیی" امروز منتشر شد.

آلبوم "می‌دانم که می‌آیی" به آهنگسازی امیرحسین سام و خوانندگی سالار عقیلی امروز یکشنبه ۱۴ دی‌ از سوی نشر و پخش جوان منتشر شد.

تصانیف این اثر که حدود ۱۹ سال پیش ضبط شده‌ روی اشعار محمدرضا شفیعی کدکنی، احمد شاملو و امیرحسین سام ساخته شده‌اند.

امیرحسین سام آهنگساز، نوازنده‌ سه‌تار و طبیب درباره‌ انتشارِ این اثر گفت: "نزدیک دو‌ دهه از ضبط این آلبوم که حاصل تمرین‌ و تجربه‌ ر وزگار جوانی‌‌ام با سالار عقیلی است می‌گذرد، اما ‌پاره‌ای از اشعار آن شباهتی غریب با این روزها دارد! این سخن شاملو که "همه آلودگی است این ایّام" و یا این بیت دکتر شفیعی کدکنی: "سوت و کور است شب و میکده‌ها خاموشند، نعره و عربده‌ باده‌گسارانت کو؟" برای ما بیش از پیش آشناست… امیدوارم آثار دیگری نیز که در آن سال‌ها با آقای عقیلی ضبط کردیم مجال انتشار بیاید. لازم می‌دانم که از دوست بزرگوارم نیما جوان که امور دشوار نشر و پخش را عاشقانه انجام دادند تشکر کنم."

آلبوم‌های "ماوراءالنهر" (بداهه‌نوازی در راست‌ پنجگاه)، "زرد، سرخ، ارغوانی" و "آواز‌ سکوت"، و مجموعه شعر "حیرانی شبانه" از آثارِ پیشین امیرحسین سام است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اهدای ۱۶۰۰ کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی استان قم

ی ژانویه 3 , 2021
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر، از ۱۶۰۰ کپسول اکسیژن اهدایی خیرین به هلال احمر استان قم، از تامین بیش از ۴۵۰۰ کپسول اکسیژن در سراسر کشور با کمک خیرین خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، محمد نصیری، در مراسم رونمایی از ۱۶۰۰ کپسول اکسیژن اهدایی خیرین به بانک امانات تجهیزات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000