واکسن کرونای ایرانی چینی و کوبایی نیست

5ff1a021dd117_2021-01-03_14-14

سخنگوی ستاد اجرای فرمان امام با تاکید بر اینکه واکسن تولید داخل صد درصد ایرانی است و توسط دانشمندان کشورمان ساخته شده گفت: طبق نظرسنجی‌های انجام شده اعتماد مردم به واکسن داخلی بیشتر از نمونه‌های خارجی آن است.

حجت نیکی ملکی درباره میزان ظرفیت تولید واکسن کرونا توسط شرکت دارویی زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام اظهار داشت: کمتر از ۴۰ روز دیگر خط تولید ۱.۵ میلیون دوز ماهیانه به بهره برداری می‌رسد و کمتر از ۶ ماهه دیگر خط تولید ۱۲ میلیون دوز در ماه راه به بهره برداری می‌رسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ستاد اجرایی فرمان امام در تولید این واکسن با شرکت‌ها و کشورهای خارجی از جمله چین یا کوبا همکاری داشته‌است، گفت: واکسن کرونای تولید شده در شرکت دارویی وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام صد در صد ایرانی است.

سخنگوی ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه گفته می‌شود شرکت دیگری در داخل کشور با همکاری کوبا اقدام به تولید واکسن کرده است، تاکید کرد: تمام مراحل و اقدامات انجام شده در شرکت «شفا فارمد» وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام برای تولید واکسن کرونا کاملا ایرانی است و این واکسن توسط دانشمندان کشورمان تولید شده است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۱۰۲ فوتی جدید کرونا در کشور/ ۴۹۷ تن بستری شدند

ی ژانویه 3 , 2021
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد. دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۴ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۹۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000