بعضی کشورها می‌خواهند عراق را وارد جنگ کنند

سیاسی/ بین الملل 5ff17980e6f53_5ff17980e6f56 رهبر جریان صدر عراق نسبت به در اختیار داشتن سلاح خارج از چارچوب قانون و دولت و هدف قرار دادن مراکز دیپلماتیک در کشورش هشدار داد.

مقتدی صدر در توییتی نوشت: برخی طرف‌ها و کشورها می‌خواهند ما را وارد تنش‌های شدید نظامی و امنیتی در عراق کنند. استفاده از سلاح خارج از چارچوب دولت و هدف قرار دادن مراکز دیپلماتیک کاملا ممنوع است.

وی گفت: هر کسی که دست به چنین اقداماتی می‌زند از دستورات و تصمیمات ما سرپیچی کرده است و به امنیت عراق لطمه می‌زند و به گروه‌های شر و تاریکی سود می‌رساند تا عراق را به خشونت بکشاند و آن را به میدان درگیری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل کند. باید بدانید که عراق و مردمش به صلح و حاکمیت نیاز دارند و هرگز جز در برابر خدا سر خم نمی‌کنیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نامشخصی برنامه «ترامپ» / «جمال جمالو» در راه است

ی ژانویه 3 , 2021
رضا فیاضی که چندی پیش در فیلم تئاتر «من دونالد ترامپ نیستم» بازی کرده بود، می‌گوید فعلا برنامه مشخصی برای اکران این فیلم تئاتر در ایران وجود ندارد. این بازیگر ادامه می‌دهد: در حال حاضر توزیع این فیلم تئاتر در کشورهای دیگر از طریق سایت آمازون در حال انجام است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000