بازار موبایل در دی ماه کمی آرام گرفت/ شیائومی خلاف جهت بازار در حرکت است

5ff13e4766a08_5ff13e4766a0d در حالی که قیمت ها در بازار موبایل در اواخر آذر ماه رو به صعودی گذاشت و در ابتدای دی ماه نیز کمیبالا رفت اما در طی چند هفته ابتدایی دی ماه قیمت ها در بازار موبایل کمی تعدیل شده است.

آذر ماه، ماه پر فراز و فرودی برای بازار موبایل بود به طوری که هر لحظه قیمت ها در این بازار با نوسانات شدید مواجه می شدند اما به طور کلی بازار موبایل در حالی آذر ماه را به اتمام رساند که قیمت ها در این بازار به نسبت روز های پایانی آبان ماه افزایش چشمگیری را تجربه کردند.

بازار موبایل اما با ورود به دی ماه روند دیگری را در پیش گرفت و در حالی که قیمت ها در ابتدای این ماه کمی افزایش داشتند اما با پیشروی هر چه بیشتر در دی ماه قیمت ها در این بازار وارد مسیر کاهشی شدند تا جایی که آیفون ۱۲ پرومکس از ۵۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در اواخر آذر ماه امروز به قیمت ۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و یا سامسونگ آ۵۱ در حالی امروز ۷ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان قیمت دارد که این تلفن همراه در روزهای پایانی آذر ماه به قیمت ۸ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان معامله می شده است؛ این کاهش قیمت ها در تمام انواع مدل های موبایل طی چند هفته اخیر دیده می شود و در این میان اما انواع گوشی های برند اپل بیشترین کاهش قیمت را در این مدت تجربه کردند.

انواع موبایل های برند شیائومی اما خلاف جهت بازار در حرکت اند به طوری که قیمت شیائومی رد می نوت ۸ پرو از ۶ میلیون و ۹۱۵ هزار تومان امروز به قیمت ۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده ایت و یا شیائومی رد می نوت ۹ اس نیز در حالی امروز ۷ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد که این تلفن همراه در اواخر ماه گذشته به قیمت ۷ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان معامله می شده است.

قیمت روز پرفروش های بازار در جدول زیر آمده است:

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تندروها اصلاح طلبان را به ارتباط با آمریکا متهم می کنند/ خودشان با مرتجعان منطقه رابطه دارند/حرف زدن که کنتور نمی اندازد

ی ژانویه 3 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مجلس یازدهم برآمده از مشارکت 42 درصدی است. به نظر من مجلس یازدهم متشکل از اصولگرایان نیست، بلکه متشکل از طیفی از اصولگرایان تندرو با محوریت پایداری است. بخشهایی از مصاحبه حسین مرعشی با روزنامه شرق را می خوانید: مصوبه اخیر مجلس مبنی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000