صدها تظاهرکننده مقابل محل اقامت نتانیاهو/ پلیس رژیم صهیونیستی تعدادی را بازداشت کرد

سیاسی/ بین الملل 5ff0c28d40f9c_5ff0c28d40f9f پلیس رژیم صهیونیستی تعدادی از تظاهرکنندگان را که در اعتراضات علیه نخست وزیر این رژیم مقابل مقر اقامتش در قدس اشغالی تجمع کرده‌ بودند، بازداشت کرد.

المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد، صدها تظاهرکننده مقابل ورودی پشتی مقر اقامت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تقاطع دو خیابان "بلفور" و "سمولنسکین" برای بیست و هشتمین هفته متوالی تظاهرات کردند.

رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند، تظاهرکنندگان دست نوشته‌هایی در دست داشتند که رویش نوشته شده بود، محاصره بلفور.

براساس گزارش این رسانه‌ها، پلیس رژیم صهیونیستی هشت تظاهرکننده را که در تظاهرات مقابل مقر اقامت نتانیاهو در قدس اشغالی شرکت داشتند بازداشت کرد.

نتانیاهو طی هفته‌هایی شاهد تظاهرات برای برکناری و محاکمه‌اش به دلیل اتهامات فساد است که آخرین آن روز پنج‌شنبه مقابل منزل بنی گانتس، رئیس حزب آبی – سفید برگزار شد که از او خواستند به تمدید نخست وزیری نتانیاهو کمک نکند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ریچارد دانر «اسلحه مرگبار ۵» را می‌سازد/ پایان ماجراجویی‌های دو کاراگاه محبوب

ش ژانویه 2 , 2021
ریچارد دانر کارگردان مشهور فیلم های اکشن تایید کرد که قسمت پنجم «اسلحه مرگبار» را می سازد. به گزارش خبر فوری به نقل از ان ام ای، ریچارد دانر کارگردان سرشناس سالخورده سینما تایید کرد که قرار است برای کارگردانی قسمت پنجم «اسلحه مرگبار» به این مجموعه سینمایی برگردد. دانر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000