استقبال عباس از نامه هنیه درباره پایان دودستگی و وحدت ملی

سیاسی/ بین الملل 5ff06e3be560c_5ff06e3be560e رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از نامه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس درباره پایان دودستگی و تحقق وحدت ملی از طریق برگزاری انتخابات استقبال کرد.

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نامه‌ای را از اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس دریافت کرد و بعد از اطلاع از محتوای نامه به جبریل الرجوب، دبیر کمیته مرکزی فتح دستور داد تا به حماس ابلاغ کند که از نامه این جنبش درباره پایان دودستگی، شراکت و تحقق وحدت ملی از طریق برگزاری انتخابات استقبال می‌کند.

در بیانیه دفتر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین آمده است: عباس حنا ناصر، رئیس کمیته مرکزی انتخابات را به نشستی برای بررسی اقدامات لازم جهت صدور دستورات مربوط به انتخابات دعوت کرد. عباس همچنین از مصر، قطر، ترکیه، روسیه و اردن به دلیل تلاش‌هایشان برای نزدیک کردن دیدگاه‌های گروه‌های فلسطینی قدردانی کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آیت الله مصباح یزدی به روایت تصویر

ش ژانویه 2 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی آیت الله محمدتقی مصباح یزدی از اساتید حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری که در چند سال اخیر از بیماری گوارشی رنج می‌برد به دلیل تشدید بیماری مدتی در منزل تحت مراقبت پزشکی بود، سرانجام دیروز در ۸۶ سالگی درگذشت. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000