کریسمس «شادمهر»، خداحافظی «ریحانه» و تبریک کانادایی «بهاره»

5ff03dc013278_2021-01-02_13-02 اینستاگرام سلبریتی‌های وطنی در داخل و خارج از کشور در روزهای آخر ۲۰۲۰ با لایک و فالوهای زیادی همراه شد.

ریحانه پارسا پس از جنجال های چند ماه اخیر و کسب ۱.۲ میلیون فالوئر، به صورت موقتی، اینستاگرامش را غیر فعال کرد تا حاشیه ها درباره خبر سرطان وی که در توییترش اعلام کرد، ادامه داشته باشد. مهناز افشار و الناز شاکردوست عکس خاصی به مناسبت سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر نکردند و شادمهر عقیلی نیز که با سایت قمارش در روزهای پایانی سال ۲۰۲۰، جنجالی شده بود، ترجیح داد که سال کرونایی را با تبریک کریسمسی به پایان ببرد.

در ادامه مروری داشتیم به شماری از اینستاگرام سلبریتی های سینما و ورزش.

آخرین پست اینستاگرامی شادمهر عقیلی در سال ۲۰۲۰

مینا نامداری یکی از اینفلوئنسرهای مد و لباس ایرانیان که مقیم استانبول ترکیه است، پس از انتشار لایو با پسر ۱۴ ساله ایرانی و جنجال هایی که به پا شد، شایعات درباره از خبر دستگیری و احتمال استردادش به ایران با وویس‌هایی که در تلگرامش به اشتراک گذاشت، افزایش یافت. اما او اخیرا در پستی که لوکیشن بلاروس روی آن تگ شده است، به شایعات استرداد به ایران پایان داد. پایانی که به نظر بعضی از مخاطبانش، اقدامی برای جذب لایک و فالوئر بیشتر بود و بعضی آن را شبیه خبر درگذشت امیر تتلو، صرفا اقدامی تبلیغاتی و نمایشی خواندند.

در آخرین پست مینا نامداری، بر خلاف پست های قبلی، امکان کامنت گذاری باز شد تا هزاران کامنت هوادارانش زیر پست او درج شود. مینا نامداری یکی از گردانندگان سایت های قمار در ترکیه است که این روزها، یکی از محفل های مهاجرت سلبریتی های وطنی محسوب می شود.

اینستاگردیآخرین پست مینا نامداری با امکان کامنت زنی هوادارانش در بلاروس

پویان مختاری دیگر اینفلوئنسر ایرانی مقیم ترکیه است که خبر دستگیری و استردادش به کشور مثل مینا نامداری در پاییز ۹۹ خبری شد و حتی گزارش هایی مبنی بر تعقیب وی توسط اینترپل با عکس گذرنامه ترکیه ای ایشان، در رسانه ها بازتاب یافت. اما او فعلا ترکیه را ترک کرده و تصاویری از ریودوژانیرو گردی هایش در آستانه کریسمس ۲۰۲۱ میلادی در برزیل منتشر کرده است.

در ماه های اخیر، جنجال ها درباره پویان مختاری و نیلی جهانبخت افزایش یافت و پاپاراتزی هایی چون امین فردین نیز آتش بیار این معرکه تبلیغاتی شدند تا شمار دنبال کنندگان این قمار باز معروف ایرانی به ۵ میلیون کاربر برسد. پویان مختاری را یکی از نوچه های امیر شقاقی (مونتیگو) می دانند. عکس زیر را نیم میلیون تن از کاربرانش لایک کردند.

آخرین پست اینستاگرامی پویان مختاری در سال ۲۰۲۰ میلادی در برزیل

ساشا سبحانی و بهادر وحشی پر رو از دیگر قماربازهای فعال ایرانی مقیم ترکیه و اروپا نیز در روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ میلادی، به روش های جذب فالوئر برای هدایت به سایت های قمار ادامه داده اند. قوه قضاییه هفته پیش اعلام کرد به ۷۰ هزار قمار باز فعال ایران اخطار داده و اطلاعات حساب بانکی آن ها از بانک مرکزی دریافت شده است.

بهاره رهنما پس از جنجال شام ایرانی و دختر لر، شاهد افزایش محسوس شمار فالوئرهایش بود که اکنون به ۴.۷ میلیون کاربر رسیده است. در روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ میلادی، بهاره رهنما با گریم ها و استایل های مختلف، تلاش می کند تا شمار کاربرانش را افزایش دهد. یکی از ویدیوهای جدید بهاره رهنما در پایان سال ۲۰۲۰ میلادی را در زیر مشاهده می کنید.

عکس شاخص، تصویری است که بهاره رهنما برای تبریک به خواهرش «بهانه» در کانادا منتشر کرد وسال نو مسیحی را به وی تبریک گفت! میکاپ بهاره رهنما در این عکس، از ماریا زمان بود. بهاره رهنما پس از جنجال شام ایرانی و دختر لر، شاهد افزایش محسوسی شمار فالوئرهایش بود که اکنون به ۴.۷ میلیون کاربر رسیده است.

در روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ میلادی، بهاره رهنما با گریم ها و استایل های مختلف، تلاش می کند تا شمار کاربرانش را افزایش دهد. یکی از ویدیوهای جدید بهاره رهنما در پایان سال ۲۰۲۰ میلادی را در زیر مشاهده می کنید. عکس شاخص، تصویری است که بهاره رهنما برای تبریک به خواهرش بهانه در کانادا منتشر کرد وسال نو مسیحی را به وی تبریک گفت! میکاپ بهاره رهنما در این عکس، از ماریا زمان بود.

از کلکسیون ویدیوهای بهاره رهنما پیش از آستانه سال نو مسیحی درباره زنان مستقل شاد

نیوشا ضیغمی یکی از هنرپیشه های سینما و تئاتر کشورمان است که علاقه زیادی مثل بهنوش بختیاری به پرتره و فوتوشوت های اتلیه ای دارد. عکس زیر که بیش از ۱۲۰ هزار لایک برایش به ارمغان آورد، آخرین فوتوشوت پاییزی نیوشا ضیغمی بود. او سفیر تبلیغاتی ایرانیان کلینیک است و میکاپ او توسط خواهر بهاره رهنما (مریم) انجام می شود.

نیوشا ضیغمی و میکاپی از مریم رهنما

استقبال کاربران ایرانی از هنرپیشه های مهاجرت کرده از ایران در دهه نود شمسی نیز کمتر از سلبریتی های داخلی نیست. از مهناز افشار و ریحانه پارسا گرفته تا گلشیفته فراهانی.

روایتی از گلشیفته فراهانی در روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ میلادی

گلشیفته فراهانی نیز که از هنرپیشه های سینما و تئاتر کشورمان بود و در خارج از کشور به سر می برد، اخیرا شمار دنبال کنندگانش به ۱۰ میلیون نفر رسید. یکی از پر لایک ترین تصاویری که گلشیفته فراهانی در پاییز ۹۹ به اشتراک گذاشت را مشاهده میکنید که درباره دوستش صبا است.

نوید محمد زاده که این روزها در کنار صابر ابر و هومن سیدی، سریال قورباغه را در شبکه نمایش خانگی دارد، شمار دنبال کنندگانش بزودی به ۶ میلیون فالوئر نزدیک می شود. یکی از پر درآمد ترین سلبریتی ها در سال کرونایی ۹۹، نوید محمد زاده بود که از طریق حضور در تبلیغات یک برند نوشیدنی، درامد زایی کرد.

۸۰۰ هزار لایک برای یکی از آخرین عکس های سال ۲۰۲۰ نوید محمد زاده

استایل زمستانی نوید محمد زاده با یک کاپشن بلند، صدهاهزار لایک برای آقای بازیگر در روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ به ارمغان آورد.

از جمله بازیگران کم کار در سال کرونایی ۹۹، سحر قریشی بود. شمار دنبال کنندگانش به ۸.۶ میلیون نفر رسیده است و فقط ۱۰۹ عکس به اشتراک گذاشت. او در توییتر هم فعالیت می کند. استوری هایش از تجاربش و بازیگری ها و دل نوشته هایش می گوید. مثل مهناز افشار، علاقه زیادی به استوری های داغ پر بیننده دارد.

قایق سواری های لاکچری سحر قریشی در کریسمس ۲۰۲۱ میلادی

آخرین فوتوشوت سحر قریشی که او را با یک چادر بلند در کنار یک آسمان آبی رنگ به نمایش گذاشته را مشاهده می کنید. عکسی با ۱۲۰۰ کامنت و دها هزار لایک که شب ۱۰ دی ۹۹ منتشر شد. داستان شکرگزاری به سبک سحر قریشی است.

وقتی صحبت از سحر قریشی می شود، بد نیست سری هم به اینستاگرام پارتنر سابق بزنیم. مهدی طارمی این روزها در پرتغال، حضور درخشانی دارد و شمار دنبال کنندگانش به ۲.۶ میلیون نفر رسیده است. بسیاری از لژیونرهای فوتبال ایران این قهرمانی مهدی طارمی را به وی در کامنت هایی تبریک گفتند.

پست قهرمانی مهدی طارمی در رقابت های فوتبال پرتغال با تیم پورتو

لیلا اوتادی، لیلا بلوکات و نفیسه روشن نیز از دیگر سلبریتی های سینما هستند که تصاویر پر لایکی در روزهای اخیر به اشتراک گذاشته اند. لیلا اوتادی در سال ۹۹، حضور فعالی در سینما و تلویزیون نداشت. او سفیر بهزیستی و آزادی خود را در بیو پروفایلش خطاب کرده است و بهوش بختیاری نیز یکی از ۲ میلیون فالوئرش محسوب می شود. آخرین عکسی که در سال ۲۰۲۰ میلادی به اشتراک گذشت را در زیر مشاهده میکنید.

آخرین سلفی لیلا اوتادی در آستانه کریسمس ۲۰۲۱

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون است و سفیر انجمن دوقلوها. ارتباطش با حیوانات، یکی از خبرهای جنجالی درباره او بوده و می توان وی را یکی از شجاع ترین سلبریتی های سینما از این بابت دانست. بعضی ها آخرین عکس سال ۲۰۲۰ نفیسه روشن را که مشغول رانندگی در خیابان کامرانیه تهران است را عکس کشف حجاب او قلمداد کردند! نفیسه روشن ۲.۵ میلیون دنبال کننده دارد.

آخرین عکس سال ۲۰۲۰ نفیسه روشن

نظر شما درباره فعالیت های سلبریتی ها در اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ میلادی چیست؟

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بودجه سازمان ملل به‌رغم مخالفت آمریکا و رژیم اسرائیل تصویب شد

ش ژانویه 2 , 2021
سیاسی/ بین الملل دولت ترامپ تلاش کرد با مخالفت با بودجه سازمان ملل، آخرین ضربه خودش را به این نهاد وارد کند، اما عملا از جلب حمایت بین‌المللی ناکام ماند. مجمع عمومی سازمان ملل با ۱۶۷ رای مثبت، بودجه ۳ میلیارد و ۲۳۱ میلیون دلاری برای سال ۲۰۲۱ را به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000