خدا می داند علاقه ای به شورای شهر ندارم، اما اینکه مردم بخواهند چیز دیگری است

سیاسی/ انتخابات 5ff014b6921a5_2021-01-02_10-07 نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به تدوین سازوکار انتخاباتی اصولگرایان برای انتخابات 1400 از دیدار خود با برخی نامزدها سخن گفت.

مهدی چمران در پاسخ به این سؤال که «گفته می‌شود شما با برخی از کاندیداهای احتمالی انتخابات مانند آقای قالیباف یا آقای دهقان ملاقات و گفت‌وگو داشته‌اید» اظهار داشت: رایزنی به آن معنا که نه . با همه افراد سلام و علیک و احوالپرسی و رفت و آمد داشتیم و داریم، با آقای رستم قاسمی هم داشتیم که شما اشاره نکردید.

وی درخصوص دیدار با علی لاریجانی، گفت: بعد از پایان مجلس دهم تاکنون دیداری با لاریجانی نداشته‌ام. چمران درباره احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات شورای شهر آینده، بیان داشت: خدا می‌داند، خودم علاقه‌ای ندارم و هنوز هیچ فکری نکرده‌ام. من به شخصه دوست دارم افراد دیگری باشند حالا اینکه مردم چه بخواهند این یک بحث دیگری است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

صعود اونس طلا تا مرز ۲۳۰۰ دلار

ش ژانویه 2 , 2021
اگرچه بازارطلابرای شکستن بالای سطح ۱۹۰۰ دلاردر آخرین روز معاملات سال ۲۰۲۰ نتوانست نیروی کافی به دست آورد اما روند صعودی این فلز ارزشمند هنوزبه پایان نرسیده وسرمایه گذاران خرد،خوش بینی فوق العاده ای به چشم اندازطلا دارند. در هفته ای که گذشت حدود ۲۰۰۰ نفر در نظرسنجی ویژه کیتکونیوز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000