مدیرعامل bmw و تویوتا را برای بازدید از کارخانه‌های خودروسازی داخلی بیاورید/ سیاست های شورای رقابت به نفع خودروسازان است، نه مردم

5fee24371d63a_2020-12-31_22-49 یک کارشناس خودرو به خودروسازان داخلی پیشنهاد کرد: مدیرعاملbmw و تویوتا را برای بازدید از کارخانه‌های خودروسازی داخلی بیاورید.

مرتضی مصطفوی در گفتگو با خبر فوری با تاکید بر اینکه سیاست های شورای رقابت به نفع خودروسازان است، نه مردم، اظهار کرد: با این حرف‌ها که تولید را افزایش می‌دهیم و حمایت می‌کنیم، مسئله ای حل نمی‌شود.

او گفت: افرادی را می‌آورند برای بازدید از کارخانه‌ها که هیچ چیز از صنعت خودروسازی نمی‌دانند، اگر راست می گویند مدیرعاملbmw و تویوتا را بیاورند.

گفتگو با این دکترای اقتصاد را بشنوید:

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

عارف گزینه مناسب برای انتخابات ۱۴۰۰ است / سرنوشت جریان اصلاح‌طلب بستگی به رفتار انتخاباتی مردم دارد

ش ژانویه 2 , 2021
سیاسی/ انتخابات عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان گفت: دکتر عارف بعنوان یک شخصیت دانشگاهی و غیر امنیتی گزینه مناسب انتخابات ۱۴۰۰ است. سید حسن رسولی در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: سرنوشت جریان اصلاح‌طلب به رفتار انتخاباتی مردم بستگی دارد. او با اشاره به ارتباط سیاست خارجی و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000