هیچ محموله واکسن کرونا به کشور ارسال نشده است

5fef0245256e0_5fef0245256ea

سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: تا این لحظه هیچ محموله واکسن ⁧کرونا ⁩از هیچ مبدایی به مقصد ایران بارگیری و ارسال نشده است‌.

دکتر کیانوش جهانپور در واکنش به اخباری مبنی بر ادعای ارسال نخستین محموله واکسن کرونا از کره جنوبی، گفت: تا این لحظه هیچ محموله‌ای از واکسن کرونا از هیچ شرکتی و از هیچ مبدا به مقصد ایران بارگیری و ارسال نشده است.

وی تأکید کرد: هر زمان که این موضوع محقق شود قطعاً از سوی مراجع رسمی وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو اطلاع‌رسانی لازم برای آگاهی مردم عزیز کشورمان انجام خواهد شد.

جهانپور همچنین در صفحه توییتر خود نیز در این باره نوشت: « تا این لحظه هیچ محموله واکسن کرونا از هیچ مبدایی به مقصد ایران بارگیری و ارسال نشده است.»

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

عادل فردوسی‌پور و دانشجویانش در کلاس مجازی/ عکس

ج ژانویه 1 , 2021
تصویری از کلاس مجازی عادل فردوسی پور در دانشگاه ببینید. عادل فردوسی‌پور که اخیراً با گزارش فینال لیگ قهرمانان آسیا در صفحه اینستاگرام AFC هم‌چنین آغاز فصل جدید فوتبال 120 دوباره در متن اخبار است این روزها مانند گذشته مشغول تدریس در دانشگاه به صورت مجازی هم هست. این تصویر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000