بی.بی کینگ فیلم الویس پریسلی انتخاب شد/ تام هنکس در نقش مدیر برنامه الویس

5fef35352271c_5fef35352271e آستین باتلر در این فیلم نقش "پادشاه راک اند رول" را بازی کرده و هنکس ایفاگر نقش "کلونل تام پارکر" مدیر برنامه‌های الویس است.

کلوین هریسون جونیور در فیلم بیوگرافیکال "الویس پرسلی" به کارگردانی "باز لورمن" نقش "بی.بی. کینگ" را بازی می‌کند. تولید این فیلم در ماه مارس با مبتلا شدن "تام هنکس" به کووید-۱۹ متوقف شد و پس از شش ماه وقفه از سپتامبر گذشته در استرالیا ادامه پیدا کرد.

"آستین باتلر" در این فیلم نقش "پادشاه راک اند رول" را بازی کرده و هنکس ایفاگر نقش "کلونل تام پارکر" مدیر برنامه‌های الویس است. هریسون جونیور اخیراً در فیلم "عکس"، "نت بالا" و "دادگاه شیکاگو ۷" دیده شده و در فیلم لورمن نقش "بی.بی. کینگ" یا "پادشاه بلوز" را بازی می‌کند. او قرار است در فیلم "سیرانو" مقابل "پیتر دینکلج" نیز نقش‌آفرینی کند.

فیلمنامه‌ی این پروژه توسط "کرگ پی‌یرس" و لورمن به نگارش درآمده و رابطه‌ی پیچیده میان پرسلی و پارکر در طول ۲۰ سال، از ظهور و شهرت پرسلی و محبوبیت بی‌سابقه‌اش را روایت می‌کند. یکی از شخصیت‌های کلیدی در این مسیر و در زندگی الویس "پریسلا پرسلی" با بازی "الیویا دی‌یانگ" بود.

لورمن تابستان سال گذشته در مورد انتخاب باتلر گفته بود: "می‌دانستم که اگر در انتخاب بازیگر دقیقاً درست عمل نکنم نمی‌توانم چنین فیلمی بسازم، بنابراین به دنبال بازیگری گشتیم که حرکات منحصر به فرد و کیفیات خوانندگی این ستاره‌ی بی‌همتا و همچنین درون آسیب‌پذیرش را به یاد بیاورد. در مراحل انتخاب بازیگر این افتخار را داشتم که با بازیگران بااستعداد زیادی برخورد کنم. در مورد نقش باتلر در نمایش برادوی "مرد یخین می‌آید" در مقابل "دنزل واشینگتن" چیزهایی شنیده بودم و پس از گذراندن مراحل تست بازیگری و نوازندگی و اجرا، به روشنی دانستم که بازیگری را یافته‌ام که می‌تواند روح یکی از به‌یادماندنی‌ترین خوانندگان دنیا را تجسم کند."

"الویس" ۵ نوامبر سال ۲۰۲۱ در آمریکا اکران خواهد شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیش‌بینی یک کارشناس از وضعیت شاخص در هفته آینده

ج ژانویه 1 , 2021
بورس در دومین هفته دی ماه صدر نشین بازارها در زیان‎دهی شد. شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با افت ۳ و نیم درصدی از یک میلیون و ۴۴۷ هزار واحد به یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۷۹۹ واحد رسید و به این ترتیب محدوده حمایتی خود را از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000