ایران آژانس را در جریان آغاز غنی‌سازی ۲۰درصد گذاشت

سیاسی/ بین الملل 5fef46bf430a9_5fef46bf430ac خبرنگار وال‌استریت ژورنال در پیامی توییتری نوشت که ایران در نامه‌ای به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از قصد خود برای آغاز غنی‌سازی ۲۰ درصد اورانیوم خبر داده است.

در همین راستا لارنس نورمن خبرنگار وال‌استریت ژورنال خبر داد که امروز آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به شورای حکام اطلاع داد که ایران در تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۱ دی ۱۳۹۹) نامه‌ای ارسال کرده و در آن از قصد خود برای تولید اورانیوم غنی شده ۲۰ درصد در فردو در راستای طرح مجلس ایران را اعلام کرده است.

وی ادامه داد: ایران اعلام نکرده که چه زمانی غنی‌سازی ۲۰ درصد را آغاز خواد کرد و همچنین در این نامه اعلام شده که ایران تا ۲۰ درصد غنی سازی خواهد کرد و معلوم نیست که این بدان معناست که آیا غنی سازی را اورانیوم را به ۲۰ درصد یا کمتر از آن می‌رساند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گلشیفته فراهانی با تجهیزات لازم وارد ۲۰۲۱ شد/ عکس

ج ژانویه 1 , 2021
گلشیفته فراهانی با انتشار پستی طنز و کنایه‌آمیز، سال نو میلادی را به مخاطبانش در اینستاگرام تبریک گفت. خانم فراهانی تصویری از خود در فیلم "استخراج" را منتشر کرد که در آن با اسلحه و مهمات آماده رزم است! او با این تصویر به استقبال سالی رفته که احتمالاً به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000