حاج قاسم گفت آقای مسئول برود ردیف آخر بنشیند!

سیاسی/ دفاعی 5fef24f8e99f6_2021-01-01_17-04 ریحانه ملکشاهی فرزند شهید اکبر ملکشاهی از شهدای مدافع حرم سوریه همان دخترک دوست‌داشتنی بود که به خاطر قد و قامت کوچکش خودش را به ردیف اول رسانده بود تا فرمانده پدر شهیدش را از فاصله نزدیک ببیند.

یکی از بارزترین شاخصه‌های اخلاقی شهید سلیمانی توجه ویژه به خانواده‌های شهدا به‌خصوص فرزندان شهدا بود. این را می‌شود در جای جای زندگی او یافت.

در یکی از فیلم‌های زیبا و به یادماندنی که از دیدار‌های رسمی و عمومی حاج قاسم بر جای مانده است، حاج قاسم در میان سخنرانی‌اش در یک مراسم رسمی ناگهان توجهش به فردی جلب می‌شود که می‌خواهد فرزند شهید را از ردیف اول جایگاه بلند کند که با تذکر سردار سلیمانی مواجه می‌شود.

ریحانه ملکشاهی فرزند شهید اکبر ملکشاهی از شهدای مدافع حرم سوریه همان دخترک دوست‌داشتنی بود که به خاطر قد و قامت کوچکش خودش را به ردیف اول رسانده بود تا فرمانده پدر شهیدش را از فاصله نزدیک ببیند.

شرح ماجرا را از زبان زهرا دلیلی، همسر شهیداکبر ملکشاهی که در ۲۸ آذرماه ۱۳۹۴ در سوریه به شهادت رسیده است، می‌خوانیم: «آن دیدار در یکی از هتل‌های تهران بود که تمامی همسران و خانواده شهدای مدافع حرم از کل ایران جمع شده بودند. ما روز اول با رهبری دیدار داشتیم و روز دوم قرار بود در مراسمی حاج قاسم برای خانواده شهدا سخنرانی کنند. مراسم با حضور حاج قاسم شروع شد. دخترم ریحانه برای اینکه بتواند حاج قاسم را از نزدیک زیارت کند هر طور بود خودش را به صندلی‌های ردیف اول رسانده و روی یکی از صندلی‌ها نشسته بود که در میان سخنرانی حاج قاسم، گویا یکی می‌خواست ریحانه را از جایش بلند کند تا یکی از مسئولان بنشیند.

حاج قاسم تا این صحنه را دید صحبت‌هایش را ناتمام گذاشت و خطاب به آن بنده خدا گفت برادر، بچه شهید را بلند نکن. مرتبه اول گویا ایشان متوجه تذکر حاج قاسم نمی‌شود و مجدد از دخترم می‌خواهد از روی صندلی بلند شود که حاج قاسم تکرار می‌کند با شما هستم، بچه شهید را از جایش بلند نکنید. این آقای مسئول برود آن ردیف آخر یک صندلی پیدا کند و بنشیند. چرا بچه شهید را بلند می‌کنید؟ آن‌ها هم اطاعت امر کردند و رفتند. حاج قاسم در هر شرایطی به فرزندان شهید توجه ویژه داشت. ایشان در آن شرایط با آن همه شلوغی و در میان سخنرانی نهیب زد که فرزند شهید را از جایش بلند نکن! این نگاه حاج قاسم برای ما و فرزندانمان بسیار اهمیت داشت.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تشکر وزیر ارتباطات از همراه اول و مخابرات بابت توسعه در استان‌های جنوبی کشور

ج ژانویه 1 , 2021
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر ١٠ روزه خود به استان سیستان‌وبلوچستان و در جلسه کنترل پروژه‌‌های ارتباطی گفت: از همراه اول و مخابرات تشکر می‌کنم که کار را بسیار خوب، منظم و مطابق با برنامه پیش برده‌اند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر ١٠ روزه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000