رژیم صهیونیستی در سال جاری چند بار به غزه حمله کرد؟

سیاسی/ بین الملل 5fee34a5d3f3c_5fee34a5d3f41 ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه در گزارش سالیانه خود اعلام کرد در سال جاری میلادی ۳۰۰ حمله علیه ساکنان غزه انجام داده است.

به گزارش تارنمای عرب ۴۸، بر اساس گزارش سالیانه ارتش رژیم صهیونیستی، نوار غزه در سال ۲۰۲۰ هدف ۳۰۰ حمله هوایی، توپخانه‌ای و موشکی این رژیم قرار گرفته است.

همچنین طی سال ۲۰۲۰ میلادی ۱۷۶ خمپاره و راکت از سوی غزه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده و سامانه ضد موشکی گنبد آهنین نیز ۸۰ موشک را رهگیری و منهدم کرده است.

این گزارش می افزاید، ۱۵۰۰ مورد درگیری میان نظامیان رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی در کرانه باختری روی داده است.

پیش تر سازمان «جنبش جهانی دفاع از حقوق کودکان» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود، مقام‌های صهیونیستی برای متفرق کردن تظاهرات از سلاح‌های کشنده استفاده می‌کنند.

عملیات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در حالی طی سال ۲۰۲۰ ادامه داشت که در این مدت روند شهرک سازی های رژیم صهیونیستی به صورت گسترده ای ادامه داشت.

در همین راستا، نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد روز سه شنبه با ارسال نامه‌ای به دبیرکل این سازمان و رییس شورای امنیت خواستار مجازات رژیم صهیونیستی به علت تداوم شهرک سازی‌ها در اراضی فلسطینی شد.

براساس قطعنامه‌های سازمان ملل و شورای امنیت این سازمان هرگونه شهرک‌سازی در داخل مرزهای ۱۹۶۷ میلادی کرانه باختری غیرقانونی است.

شهرک سازی‌های رژیم اشغالگر قدس با وجود برخی محکومیت‌های بین المللی و برخلاف قطعنامه‌های سازمان ملل ادامه داشته و در چند سال اخیر افزایش یافته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تولید چادر باید از مالیات معاف شود/ قیمت بالاخره کاهشی می‌شود؟

ج ژانویه 1 , 2021
سیاسی/ مجلس عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از بالا بودن قیمت چادر انتقاد کرد. زهره سادات لاجوردی در گفتگو با خبر فوری با تاکید بر اینکه تولید چادر باید از مالیات معاف شود، بیان کرد: قیمت بالا و گزاف پوشاک اسلامی از جمله چادر و مانتو مناسب و عدم تولید انبوه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000