انفجار بمب در مسیر کاروان لجستیک ائتلاف بین المللی در عراق

سیاسی/ بین الملل 5fedd2deaaf1d_2020-12-31_17-02 برخی منابع خبری عراقی عصر امروز (پنجشنبه) از انفجار بمبی در مسیر یک کاروان پشتیبانی لجستیک ائتلاف بین المللی در این کشور خبر دادند.

یک بمب امروز در مسیر کاروان پشتیبانی لجستیک ائتلاف بین المللی در نزدیکی گذرگاه «جریشان» در نزدیک مرز عراق با کویت در استان بصره منفجر شد.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این انفجار منتشر نشده و مقامات عراقی و ائتلاف بین المللی اظهارنظر یا موضعگیری رسمی نسبت به آن نکرده اند.

هیچ فرد یا گروهی نیز تاکنون مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است.

منابع خبری عراقی در یک هفته گذشته نیز از وقوع حملاتی به کاروان های پشتیبانی لجستیک ائتلاف بین المللی در عراق خبر داده بودند که گروه «سریه قاصم الجبارین» مسئولیت چند حمله را برعهده گرفته بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خبر خوش درباره مسکن نیروهای مسلح

پ دسامبر 31 , 2020
در نشست معاون وزارت دفاع و استاندار همدان مقرر شد سه طرح احداث مسکن، هتل گردشگری و بازسازی بیمارستان ارتش، در اولویت طرح‌های این نیرو قرار گیرد. زمین‌های تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان حد فاصل شهرک الوند ومحدوده منوچهری ۴۲ هکتار است که ۲۱ هکتار آن قرار است برای تامین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000