شناسایی ۶۳۹۰ بیمار جدید و جان باختن ۱۲۸ بیمار کرونا در کشور

5feda74f0e63b_2020-12-31_13-56

سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت کرونا در کشور گفت:از دیروز تا امروز ۱۱ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۳۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۰۲ نفر از آنها بس

سیما السادات لاری درباره آخرین وضعیت کرونا در کشور گفت:از دیروز تا امروز ۱۱ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۳۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۰۲ نفر از آنها بستری شدند.

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۲۵ هزار و ۱۴۳ نفر رسید.

به گفته این مقام مسئول متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۵ هزار و ۲۲۳ نفر رسید.

لاری تاکید کرد:خوشبختانه تا کنون ۹۸۸ هزار و ۸۳۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته او ۵۰۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری ادامه داد:تا کنون ۷ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۶۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۴ شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۶۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۳۸۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سوءقصد به یک مقام نهاد ریاست جمهوری افغانستان

پ دسامبر 31 , 2020
سیاسی/ بین الملل رییس اداره امور ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرد که خودرو معاون ریاست انسجام امور مشاورین این نهاد هدف مین مغناطیسی قرار گرفته و این مقام افغان زخمی شده است . «فضل فضلی» اعلام کرد که خودرو «محمدجاوید ولی» صبح امروز در منطقه «چهل‌ستون» در ناحیه هفتم شهر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000