مردم باید زیر سایه تحریم ها زجرکش شوند تا شما برسید و ملت را نجات دهید؟

سیاسی/ سیاست داخلی 5fed500729aeb_5fed500729aee روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:آنان که می‌گویند اگر رئیس‌جمهور شوند همه مشکلات کشور را حل خواهند کرد از پشت کوه نیامده‌اند و در همه این دوران سخت اتفاقاً در مصادر اموری بوده‌اند که می‌توانسته‌اند در حل مسائل نقش ایفا کنند،

حالا چرا این اقدام را موکول به رئیس شدن خودشان می‌کنند، نه تنها از عجایب روزگار بلکه خیانتی در حق مردم گرفتار است.

واقعا چه بر سر وجدان و انسانیت برخی آمده است که بیش از حل مسائل مردم این اصل برایشان مهم است که این مشکلات به دست کدام جناح و گروه حل شود و گرنه هیچ مشکلی با مذاکره و پیوستن به کارگروه انضباط مالی و حتی رابطه با آمریکا ندارند آنها فقط نمی‌خواهند این افتخار! نصیب رقیب شود.

این عقل کل‌ها چیزی بنام دولت در سایه شنیده‌اند ولی به فلسفه و کاربرد آن توجهی ندارند مثلا کابینه سایه در انگلیس مکمل دولت مستقر است ونه رقیب آن،برای حل مشکلات مشورت می‌دهند اما رویکرد دولت سایه شما، خالی کردن زیرپای دولت قانونی و ایجاد بحران و بن بست است و این نهایت بداخلاقی و ضد نظام گرایی می‌باشد.

معنی حرکات و حرف‌های شما این می‌شود که مردم باید زیر سایه سیاه تحریم‌ها با سفره‌های خالی زجرکش شوند تا شما ناجیان آنان از راه برسید و بر اریکه قدرت تکیه بزنید و مشکلات را یک‌شبه حل کنید.
پس حق‌الناس پایمال شده و گناه بزرگ ناشی از آن برای مردمی که در ایام کرونایی جان می‌دهند و مبتلا می‌شوند و در فقر و فلاکت ورشکست می‌گردند و بدتر از همه دین و معنویات و ارزش‌های اسلامی را پشت سر می‌اندازند و دیوار بی‌اعتمادی‌شان به نظام و انقلاب بالاتر می‌رود همه و همه به گردن شماست دیگر؟!

هشت ماه دیگر اگر دولت را هم به فهرست مایملک خود اضافه کردید (که بعید است) آن وقت دیگر نه از فتنه و فتنه‌گر خبری خواهد بود و نه از استحاله و لیبرال‌ها اثری، خودسرها آرام می‌گیرند از دیوار سفارت خانه‌ها مورچه هم بالا نمی‌رود، سران قوا و نهادهای قدرت یکدیگر را در آغوش می‌کشند، سیاست و فرهنگ و حتی تاریخ انقلاب را آنگونه می‌نویسند که حتی رد پایی از خاطرات رقیب هم نماند. فقط شاید در تعریف جمهوری اسلامی دچار مشکل جدی شوید که آن هم مهم نیست. برای شما خواب خوشی است ولی برای ملت غیر از کابوس نیست. بفهمید!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

برای اولین بار در تاریخ آمریکا یک زن معاون وزیر دفاع می‌شود

پ دسامبر 31 , 2020
سیاسی/ بین الملل رئیس‌جمهور منتخب آمریکا یک سیاستمدار زن را به عنوان معاون اول وزیر دفاع دولت خود انتخاب کرده است و در صورت تأیید سنا، وی نخستین زنی خواهد بود که به چنین مقامی می‌رسد. «جو بایدن» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا روز چهارشنبه «کاتلین هیکس» از مقامات پنتاگون در دوران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000