سرتیپ رحیم‌زاده: تمرینات دشمن را به طور مداوم ارزیابی می‌کنیم

سیاسی/ دفاعی 5fecb54cc6c69_5fecb54cc6c6f جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور گفت: تمرینات دشمن را به صورت مداوم ارزیابی کرده و متناسب با تهدیدات موجود توان رزم خودمان را ارتقاء داده‌ایم.

امیر سرتیپ قادر رحیم زاده در بازدید خود از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی و کارکنان هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مرکز عملیات مشترک منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور بازدید و آمادگی رزمی و توان دفاعی این یگان‌ها را ارزیابی کرد.

وی با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: پدافند هوایی مسئول حفظ امنیت آسمان میهن اسلامی ماست. امروز کارکنان پدافند هوایی با روحیه بسیار بالا فعالیت می‌کنند و با تدبیر و برنامه ریزی انجام شده، با وحدت و انسجام و هماهنگی که بین کارکنان ارتش و سپاه در همه عرصه‌ها به ویژه در عرصه پدافند هوایی برقرار است، همواره آماده دفاع مقتدرانه از آسمان جمهوری اسلامی ایران هستیم.

امیر سرتیپ رحیم زاده ادامه داد: تمامی تحرکات نیروهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به صورت ۲۴ ساعته توسط پدافند هوایی مورد پایش قرار می‌گیرد و به دقت فعالیت‌ها را رصد می کنیم. تمرینات دشمن را به صورت مداوم ارزیابی کرده و متناسب با تهدیدات موجود توان رزم خودمان را ارتقاء داده‌ایم و این پیام را به مردم کشور عزیزمان می دهیم که فرزندان جان برکف شما در نیروهای مسلح بویژه در مجموعه پدافند هوایی با تمام توان حافظ امنیت کشور هستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کنایه توئیتری جهانگیری به نمایندگان مجلس درباره مبارزه با فساد

چ دسامبر 30 , 2020
سیاسی/ دولت معاون اول رئیس جمهور در توئیتی نوشت: لوایح سه گانه تصویبی دولت با عنوان شفافیت، تعارض منافع، مبارزه با فساد موثرترین اصلاحات حقوقی برای مبارزه ریشه ای با فساد است اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در توئیتی نوشت: لوایح سه گانه تصویبی دولت با عنوان شفافیت، تعارض […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000