وام ۳۵ میلیون دلاری به میلیاردرهای آمریکایی در قالب بسته حمایتی کرونا

سیاسی/ بین الملل 5fec6500648cb_5fec6500648cd در حالی که دونالد ترامپ از "امتیازدهی و رشوه" در بسته حمایتی کووید ۱۹ شکایت دارد، روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که سناتور "تد کروز" با دستکاری، به کسب ۳۵ میلیون دلار توسط یک شرکت حفاری در تگزاس کمک کرده است.

برادران ویلکس(دن و فاریس) صاحبان میلیاردر این شرکت حفاری زمانی که مشخص شد عملیات نفت و گاز از وام‌های حمایتی "برنامه اصلی وام" دولت در بسته حمایتی کووید ۱۹ حذف می‌شود، با کروز لابی کردند.

این روزنامه گزارش داد کروز در عوض به متقاعد کردن دولت ترامپ و بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا برای تغییر قوانین وام‌های همه‌گیری و شمولیت عملیات در آن‌ها، پرداخت. دولت فوراً قوانین را تغییر داد و برادران ویلکس وام سنگین ۳۵ میلیون دلاری برای ProFac Holdings LLC، تأمین‌کننده تجهیزات پمپاژ و خدمات را دریافت کردند.

برادران ویلکس ۱۵ میلیون دلار به کمپین ریاست جمهوری ۲۰۱۶ کروز اهدا کردند. این امر آن‌ها را به بزرگ‌ترین حامیان مالی سناتور کروز در سیاست تبدیل کرد.

دفتر کروز مدعی شد کاری که او برای برادران ویلکس و دیگر صنایع سوخت فسیلی انجام داده، از ۳۰۰ هزار شغل در بحبوحه همه‌گیری کووید ۱۹ حفاظت کرده اما ظاهراً سندی برای این ادعا ارائه نکرده است.

رئیس جمهور آمریکا در مورد "امتیازدهی و رشوه" در بسته حمایتی کووید ۱۹ شکایت کرده است. این بسته تنها مبلغ ۶۰۰ دلار برای آمریکایی‌هایی که دارای الزامات درآمدی هستند، فراهم می‌کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تغییر در وضعیت واردات موبایل/ گوشی ارزان می‌شود؟

چ دسامبر 30 , 2020
معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت موافقت کرد که شرط سابقه واردات، در بررسی ثبت سفارش موبایل اعمال نشود. عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) طی نامه‌ای به مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات این وزارتخانه به نامه شماره ۶۰/ ۱۴۹۹۹۶ مورخ ۲۲ مهر با موضوع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000