ممکن است احمدی‌نژاد دوباره با شعارهای همیشگی‌اش عده‌ای را به طمع بیندازد! / ظریف و خاتمی بیایند، انتخابات پرشور می‌شود

سیاسی/ انتخابات 5fea081438678_2020-12-28_20-00 یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: درصورت تایید ظریف و محمدرضا خاتمی می‌توانیم شاهد انتخابات رقابتی خوبی باشیم.

سید ناصر قوامی در گفتگو با خبر فوری در رابطه با راه‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جنهوری ۱۴۰۰ اظهارداشت: برگزارکنندگان و ناظرین بر انتخابات و شورای نگهبان بگذارند همه گرایش‌های سیاسی کاندیدا شوند.

او درباره صف‌آرایی‌های سیاسی نیز تدضیح داد: من پایگاه اجتماعی اصلاح‌طلبان را در هر شرایطی قوی‌تر از اصول‌گرایان می‌دانم.

وی به تاثیر نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا بر انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران نیز اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور آمریکا هرکه باشد سیاست‌های آمریکا علیه ایران تغییر نمی‌کند.

مشروح گفتگو را در ادامه بخوانید و نظر بدهید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رکود در بازار مسکن تا چه زمانی ادامه دارد؟! / وضعیت نامناسب مالی خانوارهای ایرانی، رونق را به بازار مسکن برنمی‌گرداند

چ دسامبر 30 , 2020
یک کارشناس اقتصاد مسکن گفت: معاملات کاهش مسکن کاهش داشته و بازار در رکود است؛ رکود در کوتاه مدت با اطمینان ادامه دارد. فردین یزدانی در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: قیمت‌ها در حوزه مسکن به قدری افزایش داشته‌اند که امکان ورود خانوارها برای خرید به بازار غیر ممکن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000