الکسیس سانچز بازیگر شد/ عکس

5feb47009d213_5feb47009d215 بازیکن تیم فوتبال اینتر میلان در فیلم جدید نتفلیکس نقش اصلی را ایفا کرده است.

الکسیس سانچز بعد از پشت سر گذاشتن دوران کابوس وار در منچستر یونایتد، نهایتاً در تابستان سال گذشته از این تیم جدا شد و به اینتر پیوست تا بتواند زیر نظر آنتونیو کونته به روزهای خوب خود بازگردد.

قرارداد ستاره شیلیایی با نراتزوری در ابتدا به شکل قرضی بود اما بعد از نمایش های درخشان این بازیکن در ترکیب اینتر، باشگاه ایتالیایی تصمیم به دائمی کردن قرارداد او گرفت و همین اتفاق نیز در تابستان 2020 رخ داد.

اما یک نکته جالب در مورد الکسیس سانچز وجود دارد و آن این است که او به عرصه بازیگری ورود کرده است. فیلم "قهرمان من الکسیس"، ساخته الخاندرو فرناندز آلماندراس، با بازی الکسیس سانچز بازیکن سابق بارسلونا، منچستریونایتد، آرسنال و فعلی اینترمیلان روز جمعه در نتفلیکس به نمایش درآمد.

این فیلم داستان تیتو 12 ساله، یک هوادار بسیار پرشور فوتبال است که موفق می شود با الگوی خود دیدار کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کرونای انگلیسی سر از امارات در آورد

س دسامبر 29 , 2020
سیاسی/ بین الملل وزارت بهداشت امارات متحده عربی روز سه شنبه از شناسایی موارد ابتلا به ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در این کشور خبر داد. به گزارش خبرگزاری رسمی امارات متحده عربی، «عمر عبدالرحمن الحمادی» سخنگوی وزارت بهداشت امارات در یک کنفرانس خبری گفت: موارد محدودی از ابتلا به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000