برای حفظ امنیت و ثبات منطقه با ایران همکاری نظامی داریم

سیاسی/ بین الملل 5feb288bbb07c_5feb288bbb07f وزیر امورخارجه روسیه گفت که مسکو مطابق با قوانین بین المللی و برای حفظ ثبات و امنیت در منطقه در حال همکاری نظامی با ایران است.

سرگئی لاوروف در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک در پاسخ به سوالی درباره پایان یافتن محدودیت های تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران و همکاریهای فنی- نظامی تهران و مسکو پس از این محدودیت‌ها، اظهار داشت: در حال حاضر هیچ گونه محدودیتی در شورای امنیت سازمان ملل برای همکاری فنی- نظامی با ایران وجود ندارد.

لاوروف ادامه داد: دولت ما حق کامل تعامل در این زمینه را دارد. سیاست مسکو در زمینه همکاری در فناوری نظامی به طور کامل مطابق با قوانین حقوق بین الملل است و با قوانین کنترل صادرات روسیه نیز مطابقت دارد که یکی از سختگیرانهترین قوانین در جهان است.

وی همچنین تصریح کرد: درخصوص همکاری نظامی با ایران نیز بدون شک روسیه با داشتن حق تضمین توانایی دفاعی خود، به طور دقیق به تعهدات بین المللی خود پایبند است و از اولویت حفظ ثبات و امنیت در منطقه پیروی میکند.

وزیر امورخارجه روسیه تاکید کرد که کشورش برای حفظ امنیت و ثبات در منطقه با ایران همکاری نظامی دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پراید در دی‌ماه گران شد/ افزایش ۶ میلیونی پراید ۱۱۱

س دسامبر 29 , 2020
مقایسه قیمت انواع پراید در دی ماه به نسبت آذرماه نشان می دهد؛ بین ۴ تا ۶ میلیون تومان بر نرخ این خودروها افزوده شده است. در دی ماه حداقل ۴ میلیون تومان بر قیمت پراید۱۵۱ نسبت به ماه قبل آن افزوده شده و پراید ۱۱۱ نیز با ۶ میلیون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000