یک انیمیشن پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ژاپن شد

5feb2e122a61d_5feb2e122a61f انیمیشن «دیو کُش: فیلم قطار موگن» پس از حدود دو دهه، رکورد فروش در گیشه سینمای ژاپن را جابه‌جا کرد.

انیمیشن بلند «دیو کُش: فیلم قطار موگن» به کارگردانی «هاروئو سوتوزاکی» با فروشی بالغ بر ۳۱۳ میلیون دلار، رکورد فروش تاریخ سینمای ژاپن را که پیش از این در اختیار انیمیشن برنده اسکار «شهر اشباح» ساخته «هایائو میازاکی» بود، را جا به جا کرد.

انیمه «شهر اشباح» در سال ۲۰۰۱ با فروش حدود ۳۰۵ میلیون دلاری پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ژاپن نام گرفت و برای حدود دو دهه این عنوان را حفظ کرده بود.

انیمه «دیو کُش: فیلم قطار موگن» که بر اساس سری مانگا «دیو کش: کیمتسو نو یائیبا» اثر «کویوهارو گوتوگه» ساخته شده است، بر اساس اعلام متخصصان فروش سینمای ژاپن به سبب شیوع ویروس کرونا با افزایش فروش چشمگیری رو به رو شده است و با بازگشایی سینماها افرادی که برای چندین ماه در خانه به تماشای فیلم می نشستند به سالن های سینمای هجوم آوردند.

کمپانی سونی این انیمه را اوایل سال آینده میلادی در آمریکا و کانادا اکران می کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آواز یک‌صدای کودکان به یاد استاد شجریان/ همراه شو عزیز/ ویدئو

س دسامبر 29 , 2020
تصنیف "همراه شو عزیز" که از آثار ماندگار محمدرضا شجریان و پرویز مشکاتیان است، توسط گروه کُر پردیس بازخوانی شد. گروه کر مدرسه پردیس، تصنیف ماندگار "رزم مشترک" (همراه شو عزیز) با صدای استاد محمدرضا شجریان را بازخوانی و آن را به خسروی آواز ایران تقدیم کرد. شعر و آهنگ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000