طبق نظر رهبری درباره سهم صندوق توسعه ملی از درآمد نفت، بودجه اصلاح می‌شود

سیاسی/ دولت 5feb055384965_2020-12-29_14-00 رییس جمهوری با بیان اینکه دولت با توجه به نظر مقام معظم رهبری درخصوص سهم صندوق توسعه ملی از درآمد نفت، اصلاحیه لازم را در مورد درآمد بودجه ارائه می‌کند، گفت: رویکرد دولت نسبت به منابع جدید درآمدی بودجه مثبت است.

حجت الاسلام حسن روحانی در یکصد و نود و دومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، گفت: با توجه به نظر مقام معظم رهبری درخصوص سهم صندوق توسعه ملی از درآمد نفت، دولت اصلاحیه لازم را در مورد درآمد بودجه پیشنهادی ارائه می‌کند و همزمان حداکثر صرفه جویی در مصارف را اعمال خواهد کرد.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: رویکرد دولت نسبت به منابع جدید درآمدی در بودجه که بر اقتصاد کشور آثار تورمی نداشته باشد، مثبت است اما باید دو ملاک واقعی بودن درآمدها و تحمیل نشدن فشار بر مردم به‌طور دقیق مورد توجه قرار گیرد.

براساس این گزارش، در این جلسه گزارش رییس سازمان برنامه و بودجه درباره مذاکرات پیرامون لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

طراحی سنگ مزار استاد شجریان/ ویدئو

س دسامبر 29 , 2020
در طراحی سنگ مزار استاد شجریان تنها به اسم ایشان و عبارت خاک پای مردم ایران با دست خط خودشان که دنیایی سخن است، بسنده شد.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000