اعلام برنامه‌های سالروز شهادت سردار سلیمانی در اراضی عباس آباد تهران

سیاسی/ دفاعی 5feaf665a4171_2020-12-29_12-57 بررسی کتاب "سلیمان عشق"، تولید کلیپ موسیقی، مسابقه "یادمان سرباز وطن"، پویش "من و حاج قاسم" ویژه برنامه‌های منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تهران به مناسبت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی و یارش ابومهدی المهندس است.

کتاب سلیمان عشق که حاوی ۷۰ اثر برگزیده شاعران نامی کشور از جمله افشین اعلا، حاج علی انسانی و امیری اسفندقه است که به همت خانه شعرو ادبیات از میان ۷۰۰ شعر سروده شده در رثای حاج قاسم سلیمانی انتخاب و در محرم سال جاری در تیراژ ۱۰۰۰ نسخه چاپ و رونمایی شد که قرار هست با حضور نویسندگان و شاعران پیشکسوت مورد بررسی قرار گیرد.

تولید مجموعه پوستر نقاشی چهره شهید، عنوان برنامه دیگری است که با استفاده از تکنیک های رایانه ای با ترکیبی زیبا به ابیاتی منتخب از اشعار کتاب سلیمان عشق آراسته شده است.

همچنین گفتگو با هنرمندان عنوان مجموعه ای ده قسمتی در گفتگو با شاعران، نویسندگان و هنرمندان با محوریت سردار سلیمانی و دل گویه هایی از شاعران در رثای شهید مقاومت است که همزمان با سالروز شهادت از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

تولید کلیپ موسیقی با همکاری دفتر موسیقی صداوسیما با شعری از دکتر حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در قالب اثرموسیقی کرال که از شبکه های مختلف صداوسیما پخش می شود.

مسابقه ملی یادمان سرباز وطن، عنوان مسابقه ای ملی است که فراخوان آن از هفته دفاع مقدس اعلام و طراحان و معماران می توانند طرح و ها و ایده های خود را برای ساخت نمادی ملی به یاد زنان و مردانی که برای عزت، سربلندی و عظمت ایران از جان خود گذشتند به دبیرخانه ارسال کنند.

گفتنی است که ۱۷ دی ماه آخرین مهلت ارسال آثاراین مسابقه بوده و هیات داوران متشکل از: مهدی حجت، مجید مجیدی، محمد بهشتی، سید جواد میر حسینی و موسوی تا ۳۰ دی ماه اثر برگزیده را اعلام خواهند کرد.

براین اساس اثر برگزیده در ارتفاع ۴۰ متر در باغ موزه ذفاع مقدس واقع دراراضی عباس آباد نصب خواهد شد.

"من و حاج قاسم" عنوان پویشی مردمی است که شهروندان می توانند تولیدات موبایلی (نماهنگ و کلیپ)، عکس های مردمی و پادکست (دل گفته های صوتی) خود با محوریت سردار سلیمانی را به شرکت نوسازی عباس آباد ارسال کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

امکان برگزاری امتحانات تشریحی روی بستر شاد برای مدارس فراهم شد

س دسامبر 29 , 2020
تاکنون امکان برگزاری امتحانات به‌صورت تستی فراهم بود. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000