دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا، روسیه را به اشاعه اطلاعات غلط درباره واکسن‌های غربی متهم کرد

سیاسی/ بین الملل 5fead3ee03e1a_5fead3ee03e1e دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا گفت، رسانه‌های دولتی روسیه به اشاعه اطلاعات غلط درباره واکسنهای کووید-19 اروپایی و آمریکایی در کشورهایی که به دنبال فروختن واکنس کرونای خودش به آنهاست، پرداخته‌اند.

جوزپ بورل، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پستی وبلاگی گفت: "تولیدکنندگان واکسن غربی علنا در رسانه‌های چندزبانه تحت کنترل دولت روسیه مورد تمسخر قرار گرفته‌اند که در برخی موارد منجر به ادعاهای پوچ مبنی بر اینکه واکسنها مردم را تبدیل به میمون خواهند کرد، شده است.

بورل اضافه کرد: ظاهرا یک چنین روایتهایی هدفشان کشورهایی است که روسیه می‌خواهد واکسن خودش Sputnik V را به آنها بفروشد.

او گفت که چنین اقداماتی باعث تهدید سلامت عمومی در ضمن همه گیری کووید 19 می‌شود. او مثال مشخصی ارائه نکرد.

مسکو مکررا این اتهامات را رد و ادعا کرده که واکس Sputnik V هدف یک کمپین اشاعه اطلاعات غلط که مورد حمایت خارجی‌هاست قرار گرفته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فوق تخصص روماتولوژی: به جای قرص های کلسیم از مواد غذایی کلسیم دار استفاده کنید

س دسامبر 29 , 2020
یک فوق تخصص روماتولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور در برنامه در انتهای الوند از شبکه دو سیما در مورد پوکی استخوان توضیحاتی ارایه داد. در ادامه مهم ترین بخش گفت و گو با دکتر عبدالرحمان رستمیان را می خوانید. ♦پوکی استخوان یک بیماری شایعی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000