بایدن علاقمند است با ما اصولگراها مذاکره کند

سیاسی/ مجلس 5feaa108e0d68_5feaa108e0d6a یک نماینده اصولگرای مجلس مدعی شد که جو بایدن و چینی‌ها می‌خواهند با دولت بعدی که به گفته وی اصولگرا خواهد بود، مذاکره کنند.

فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: درباره دولت بایدن که گفته می‌شود شاید علاقه‌مند به مذاکره با ایران باشد، این مسأله (تمایل مذاکره با اصولگرایان) مطرح است و علائمی درباره این مسأله وجود دارد.

به گفته وی اصولگرایان بیشتر از اصلاح‌طلبان در مذاکرات و سیاست خارجی، منافع ملی و حقوق مردم را در نظر گرفته و مراقب هستند که معیارهای انقلاب و ارزش‌های نظام پایمال نشود. حسینی همچنین مدعی شد که چینی‌ها خیلی علاقه ندارند که قرارداد همکاری 25 ساله را با دولت فعلی اجرایی کنند. آنان منتظر دولت بعدی هستند که تصور می‌شود دولت بعدی یک دولت اصولگرا خواهد بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیش‌بینی ۵ کارشناس از وضعیت امروز بورس

س دسامبر 29 , 2020
از ۵ کارشناس درباره وضعیت امروز بورس نظرخواهی شده است. پیش‌بینی ۵ کارشناس در جدول زیر در پی آمده است: badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000