زوجه با تخلف زوج از شروط ضمن عقد می‌تواند طلاق بگیرد

5fe8daffe9f04_2020-12-27_22-35

یک وکیل دادگستری گفت: در صورت اثبات مواردی از جمله سو‌ء رفتار، ترک انفاق، ازدواج مجدد زوج بدون اجازه زوجه و ارتکاب جرم، مفقودالاثر شدن، عقیم بودن و… در دادگاه حق طلاق به زوجه داده می‌شود.

محسن ذوق دار مقدم در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: دادگاه باتوجه به دو رکن حکم طلاق را صادر می‌کند. رکن اول اینکه تخلفات زوج از شروط ضمن العقد که ۱۲ بند هست و در سند نکاحیه قید شده صورت گرفته باشد.
وی ادامه داد: در صورت اثبات مواردی از جمله سو‌ء رفتار، ترک انفاق، ازدواج مجدد زوج بدون اجازه زوجه و ارتکاب جرم، مفقود الاثر شدن، عقیم بودن و … در دادگاه حق طلاق به زوجه داده می‌شود.
این وکیل دادگستری افزود: مورد دوم آن است که امکان زندگی برای زوجه میسر نباشد اما مشمول موارد دوازده گانه نباشد دادگاه بررسی کرده و اگر موضوع مشمول عسر و حرج قرار داد، حکم را صادر می‌کند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کدام کشور در سال ۲۰۳۵ بر قله اقتصاد جهان می‌ایستد؟

س دسامبر 29 , 2020
اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به تحلیل وضعیت اقتصادی کشورهای جهان در افق ۱۵ ساله منتهی به سال ۲۰۳۵ پرداخته و از جابجایی در رتبه نخست اقتصادهای جهان خبر داده است. بر اساس براوردهای این اتاق و آمارهای ارائه شده از سوی صندوق توسعه ملی، ایالات متحده آمریکا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000