بیانیه حزب‌الله در واکنش به آتش کشیده شدن اردوگاه آوارگان سوری

سیاسی/ بین الملل 5fea243135be9_5fea243135bed حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اقدام برخی افراد در به آتش کشیدن چادرهای اردوگاه آوارگان سوری در شهرک «المنیه» در شهرستان «عکار» در شمال لبنان را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: «آنچه اتفاق افتاد، جنایت علیه شهروندان بی‌گناه سوریه است و از مقامات ذی‌صلاح خواسته می‌شود تا با پیگرد عاملان و مجازات‌های سخت برای آنها، از وقوع مجدد این حوادث دردناک جلوگیری کنند.»

حزب الله همچنین بر لزوم حفظ روحیه همکاری و برادری موجود بین مردم لبنان و برادران سوری آنها تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه، چند شهروند لبنانی شامگاه دیروز اردوگاه آوارگان سوری واقع در شهرک المنیه را به آتش کشیدند. به آتش کشیدن این اردوگاه که شامل حدود 100 چادر است، منجر به آواره شدن صدها نفر از ساکنان آن شده است.
درباره این حادثه گفته شده که یک نفر از شهرک المنیه با چند کارگر سوری که در این شهرک سکونت داشته‌اند، اختلاف پیدا کرد و کار به مشاجره کشید و 3 نفر در این مشاجره زخمی شدند. پس از این مشاجره، گروهی از جوانان وارد اردوگاه شدند و چادرهای آوارگان سوری را آتش زدند.
«رمزی نهرا» استاندار شمال لبنان با تاکید بر اینکه این اردوگاه تحت نظارت ارتش لبنان و سازمان ملل قرار دارد، گفت: ما این حادثه را به شدت محکوم می‌کنیم و البته می‌توان آن را یک کار فرد دانست.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شناسایی ۴۸ متهم در رابطه با ترور شهید سلیمانی/ ردپاى آلمان در ترور

د دسامبر 28 , 2020
سیاسی/ قضایی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: در ارتباط با پرونده شهید حاج قاسم سلیمانی ۴۸ متهم شناسایی شدند و اقدامات لازم برای تحت تعقیب قراردادن آن‌ها انجام شده است. علی باقری کنی اظهار داشت: در ارتباط با پرونده شهید حاج قاسم سلیمانی ۴۸ متهم شناسایی شدند و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000