روحانی: دوقطبی شکل گرفته درباره واکسن، نه درست است و نه سازنده/ ویدئو

سیاسی/ سیاست داخلی 5fe9f19968322_2020-12-28_18-24 جلسه سران قوا با حضور رییس مجلس، رییس قوه قضائیه و رییس جمهوری و به میزبانی مجلس برگزار شد.

نشست سران قوا با حضور «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس قوه قضاییه و حجت‌الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزارشد.

پیش از این پنجاه و پنجمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا روز دوشنبه اول دی ماه ۱۳۹۹ به ریاست رییس جمهوری برگزار شد و در این جلسه چگونگی اجرایی شدن رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری به شورا درباره راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، دبیرخانه شورا نیز گزارشی از ابلاغ محورهای چهارده‌گانه بیانات و دستورات رهبر معظم انقلاب به دستگاه‌های اجرایی مرتبط از سوی ریاست محترم جمهوری ارائه کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پویش «نه به واکسن خارجی» در یک نشست حوزوی/ عکس

د دسامبر 28 , 2020
خبرگزاری رسمی حوزه علمیه قم تصویری از یک نشست حوزوی را منتشر کرد که در آن نوشته هایی به عنوان «نه به واکسن خارجی» در دست طلاب دیده می‌شد. badoorbinakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000