اسرائیل: برجام از بیخ و بن غلط است/ کیهان: اسرائیل با برجام صددرصد موافق است؛ اصلاح طلبان دروغ ساخته‌اند!

سیاسی/ سیاست داخلی 5fe97b1f246b9_2020-12-28_09-58 در حالی که اسرائیل رسما در بیانیه ای خود را مخالف برجام می داند، روزنامه کیهان می نویسد اسرائیل مدافع برجام است.

دیروز منابع متعدد غربی گزارش دادند دفتر نخست‌وزیری اسرائیل روز یکشنبه ۷ دی با انتشار بیانیه‌ای هشدار داد که این کشور با هرگونه بازگشت به توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ بین قدرت‌های جهانی و ایران شدیداً مخالفت می‌کند.

در متن این بیانیه آمده است که توافق هسته‌ای با ایران «از بیخ و بن غلط است» و این‌که بر اساس برجام «به ایران بزرگراهی سنگفرش‌شده با طلا برای رسیدن به زیرساخت‌های لازم برای یک زرادخانه کامل بمب‌های هسته‌ای داده شده است».

در این حال روزنامه کیهان مخالفت اسرییل با برجام را دروغ یک جناح سیاسی دانسته و نوشت:برخلاف دروغ‌بافی مدعیان اصلاح‌طلبی، رژیم صهیونیستی نه تنها با برجام مخالف نیست بلکه آن را یک موهبت برای خود می‌داند.

گفتنی است کیهان پیش از این نیز معتقد بود برجام کاملا به نفع امریکاست و ترامپ هرگز از آن خارج نخواهد شد!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

احمدی نژاد و قالیباف شبیه هم شدند/ کاندیدای توئیتری انتخابات 1400 کیست؟

د دسامبر 28 , 2020
سیاسی/ انتخابات محمدباقر قالیباف، عزت‌الله ضرغامی و محمود احمدی‌نژاد ازجمله افرادی هستند که با کمک نزدیکان‌شان در حال آماده‌سازی فضای عمومی برای گسترده‌تر کردن تبلیغات هستند. انتخابات ۱۴۰۰ برای اصولگرایان یک جشن سیاسی است که همگی سعی می‌کنند از آن عقب نمانند. هر گروه و دسته‌ای از این جریان تلاش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000