داستان سرطان «شراره درشتی»: از «رضا ژیان» تا «فرح دیبا»

5fe97fc110ccd_2020-12-28_10-18 شراره درشتی همسر مرحوم رضا ژیان، هنرپیشه تئاتر و تلویزیون ایران است.

شراره درشتی همسر مرحوم رضا ژیان، هنرپیشه تئاتر و تلویزیون ایران است که در سال ۱۳۸۱ درگذشت. شراره درشتی سابقه بازیگری در سینما و تلویزیون ایران داشته و پس از درگذشت همسرش به سوئیس رفت.

او در خرداد ۹۸ در صفحه اینستاگرامش نوشته که بر اثر سرطان در بیمارستان بستری شده است. خوشبختانه او در حال حاضر، سرحال است و عکس های مختلفی با استایل های گوناگون در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است. او در پروفایلش نوشته که سرطان را شکست می دهم. شراره درشتی در تئاتر، حضور فعالی داشت. تئاترهای دختر گل فروش، معرکه در معرکه، مرده های بی کفن و دفن، عشق روی خرپشته، جمعه سی دی و عروسی حاکم ملایر از جمله آثاری است که او در آن ها نقش آفرینی کرده است.

فیلم شاخه گلی برای عروس از قدرت الله صلح میرزایی در سال ۱۳۸۳ و فیلم بله برون از داود موثقی در سال ۱۳۸۲ از جمله فیلم هایی است که شراره درشتی در آن ها حضور داشت. او در دهه نود شمسی در هیچ فیلم سینمایی بازی نکرد. اما چند تله فیلم را در دهه هشتاد شمسی کار کرد که عشق آباد و پول درشت و شب مهمانی از آن جمله بود.

شراره درشتی از سال ۱۳۸۶ تا سال ۱۳۸۸ در ده ها سریال تلویزیونی حضور داشت. در سال ۱۳۷۶ در سریال شن های کف رودخانه به کارگردانی یوسف سید مهدوی حضور یافت که برای شبکه ۳ تولید شده بود. همان سال در سریال سبز زخمی به کارگردانی بهرام کاظمی، روبروی دوربین رفت. در سال ۷۶ در سریال فردا دیر است، روبروی دوربین استاد حسن فتحی برای شبکه ۳ رفت.

تصویری از سکانس بازی شراره درشتی در نقش فرح دیبا (همسر محمد رضا پهلوی-آخرین شاهنشاه ایران) در مجموعه پدر خوانده

در سال ۷۷، در سریال عاقبت نقد فروشی روبروی دوربین همسرش رضا ژیان رفت. سریال روزهای زندگی از سیروس مقدم در شبکه ۳ از دیگر آثار شراره درشتی است. سریال کاکتوس به کارگردانی محمد رضا هنرمند محصول شبکه ۱ و سریال زیر آسمان شهر مهران غفوریان در سال ۱۳۸۱ از دیگر کارهای ژانر طنز شراره درشتی است. شراره درشتی در سال ۱۳۸۳ در سریال بانکی ها به کارگردانی مهدی مظلومی در شبکه ۲ حضور یافت. در سریال پدر خوانده به کارگردانی محمدرضا ورزی در شبکه ۱ نیز در نقش فرح دیبا حضور یافت.

ابتلای بازیگر زیر آسمان شهر به سرطان، بازتاب های زیادی در رسانه های داخلی داشت.

شراره درشتی

از کلکسیون اینستانوشته های مفهومی شراره درشتی که او را در پاییز زیبای زوریخ سوئیس نشان می دهد

روایت شراره درشتی از امید به زندگی در ایام مبارزه با سرطان

عکسی از شراره درشتی در سال ۱۳۹۸ که تصویر او را پس از ابتلا به سرطان نشان می دهد

شراره درشتی در اینستاگرام حضور فعالی دارد و سبک زندگی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که در آن نقش آفرینی کرده را به اشتراک می گذارد. استوری هایش هم فلاش بک به گذشته و خاطرات درمان سرطانش است که جالب توجه و خواندنی است. او به فالوئرهایش، هنر شاد زیستن و عشق ورزیدن را یادآوری می کند.

موضوعات مهمی که کتاب های بسیاری در این باره در بازار نشر کتاب ایران منتشر شده است. او در اینستاگرامش نوشته که من از سرطان قوی ترم و از هزاران یک نفر اهل دل اند . ما بقی تندیسی از آب و گل اند. پرستو صالحی و شماری از سلبریتی های سینما و تلویزیون، از مخاطبان اینستاگرام شراره درشتی هستند. اینستاگرام شراره درشتی در نشانی: @shararehdarashti در دسترس است که ۵۷ هزار دنبال کننده دارد. او به زبان آلمانی تسلط دارد.

عکسی قدیمی از شراره درشتی و رضا ژیان

استایل های کژوال هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران که سرطان را شکسته داده است

شراره درشتی به سرطان سینه دچار شده بود. همسرش رضا ژیان نیز بر اثر سرطان درگذشت. شراره درشتی پس از فوت همسر، ازدواج نکرد و همچنان انرژی مثبت و شاد و امیدوار، دوران مبارزه با سرطان را سپری می کند. سرطان، یکی از دلایل روز افزون مرگ ایرانیان در چند دهه اخیر اعلام شده است.

شراره درشتی در این ویدیو درباره سرطانش گفت:badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

برترین تصاویر فضایی سال ۲۰۲۰ به انتخاب "فوربس"

د دسامبر 28 , 2020
عکاسان حوزه فضا و ستاره‌شناسان در سال ۲۰۲۰، تصاویر خیره‌کننده‌ای را از پدیده‌های فضایی ثبت کرده‌اند که دیدن آنها خالی از لطف نیست. در سال ۲۰۲۰ نیز مانند سال‌های دیگر، رخدادهای فضایی چشمگیری وجود داشت که نظر عکاسان حوزه نجوم را به خود جلب کرد. از دنباله‌داری که با کاوشگرهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000