واکنش متفاوت احمدی‌نژاد به برقراری رابطه اسراییل و ایران

سیاسی/ سیاست داخلی 5fe8ef474e89e_2020-12-28_00-02 رییس‌جمهور سابق کشورمان، پاسخ متفاوتی به برقراری رابطه بین اسراییل و ایران داد.

محموداحمدی‌نژاد در پاسخ به سوال الشرق که پرسید آیا در دهه آینده ممکن است بین ایران و اسرائیل رابطه‌ای برقرار بشود، گفت: الان نمی‌توانیم راجع به آینده صحبت کنیم. فعلا مسائل امروز را حل کنیم و مسائل آینده را به وقتش بسپاریم.

او همچنین درباره این سوال که وضعیت منطقه در حال حاضر به گونه‌ای است که بیشتر کشورها به سمت صلح پیش می روند، آیا جواب دیپلماتیک این است که لحن گفت و گو در ایران تغییر کرده است و همانطور که در صحبت های شما احساس می شود، به دنبال صلح است؟ برای مثال از شعار مرگ بر اسرائیل کاسته شده است؟ ادامه داد: مگر این کشورهایی که رابطه برقرار کردند در حال جنگ بودند که حالا صلح برقرار کرده اند؟! در حال جنگ نبودند بلکه علاقه داشتند که رابطه برقرار کنند. صلح چیز خوبی است که آن هم باید در سرزمین فلسطین و با شناسایی حقوق مردم فلسطین و حق آنها در تعیین سرنوشت و تصمیم فلسطینیان اتفاق بیفتد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جزئیات جدید از بازگرداندن میلاد حاتمی به کشور

د دسامبر 28 , 2020
سیاسی/ قضایی سخنگوی دستگاه قضا درباره سند تحول قوه قضاییه و همچنین جزئیات جدید از بازگردانی میلاد حاتمی به کشور توضیحاتی داد. غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در خبر ۲۱ سیما، اظهار کرد: سند تحول قوه قضائیه به تعبیر بنده یک مرام نامه حکم رانی قضایی ذیل بیانیه گام دوم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000