قالیباف، طرح اصلاح قانون انتخابات را متوقف کرد

سیاسی/ مجلس 5fe8e55f6e83f_2020-12-27_23-19 رئیس مجلس شورای اسلامی بدلیل نادیده گرفتن سیاست‌های کلی نظام در باره اصلاح قانون انتخابات (ابلاغی مقام معظم رهبری)، طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را از دستور کار خارج کرد.

عباس آخوندی در یادداشت کوتاهی در این باره نوشت: "آقای رییس مجلس امروز مفاد یادداشت اینجانب در مغایرت مفاد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات رییس جمهوری با قانون اساسی و سیاست‌های ابلاغی رهبری درباره انتخابات را تکرار و آن را برای اصلاح به کمیسیون بازگشت دادند و جلسه فردا را به رسیدگی به بودجه اختصاص دادند. شگفت است که تا کنون ایشان و سایر نمایندگان از این مغایرت آشکار آگاه نبوده‌اند، تا این حد وقت مردم را گرفتند و ذهن ها را نگران کردند."

گفتنی است در بند ۱۴ در باره انتخابات آمده است: ثبات نسبی قوانین انتخابات در چارچوب سیاست‌های کلی و تغییر ندادن آن برای مدت معتنابه، مگر به ضرورت و با تصویب تغییرات با رأی حداقل دوسوم نمایندگان مجلس شورای اسلامی.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جدیدترین نرخ‌ها در بازار خودرو/ پژو ۲۰۷  اتوماتیک ۳۸۰ میلیون شد

ی دسامبر 27 , 2020
نگاهی به وضعیت بازار خودرو نشان می دهد، قیمت ها نسبت به روز گذشته ثابت مانده و تغییری نکرده است؛ این در حالی است که همچنان رکود عمیقی بر بازار حاکم بوده و هیچ گونه خرید و فروشی انجام نمی شود. از ابتدای زمستان قیمت ها در بازار خودرو تقریبا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000