۲ جایزه جشنواره لیفت هندوستان به «چهل و هفت» رسید

5fe8a739352ed_5fe8a739352ef فیلم سینمایی «چهل و هفت» به کارگردانی احمد اطراقچی و علیرضا عطاء‌الله تبریزی ۲ جایزه جشنواره لیفت هندوستان را کسب کرد.

فیلم سینمایی چهل و هفت به کارگردانی احمد اطراقچی و علیرضا عطاء الله تبریزی و تهیه کنندگی ناهید دل آگاه که به بخش مسابقه چهارمین جشنواره فیلم لیفت هندوستان راه یافته بود توانست ۲ جایزه این جشنواره را از آن خود کند.

۲ جایزه بهترین طراحی صدا به رامین ابوالصدق و جایزه بهترین فیلمبرداری به هاشم مرادی فیلمبردار فیلم چهل و هفت رسید.

جشنواره لیفت ایندیا (Lifft India Filmotsav) امسال و به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت آنلاین برگزار شد.

جایزه بهترین طراحی صدا که به ابوالصدق، صداگذار فیلم چهل و هفت اهدا شده، جزو معدود جایزه های خارجی است که به یک صداگذار ایرانی می رسد.

چهل و هفت داستانی اپیزودیک درباره سه زن میانسال از سه طبقه اجتماعی متفاوت است که در بلندترین شب سال به شکلی ناخواسته بر روی زندگی همدیگر تاثیر می گذارند و موضوع اصلی آن خشونت علیه زنان است.

در فیلم سینمایی چهل و هفت بازیگرانی چون لادن مستوفی، مهدی احمدی، شیدا خلیق، رابعه مدنی، مهرنوش ستاری و محمدرضا غفاری با هنرمندی حمیدرضا آذرنگ، شقایق فراهانی و ریما رامین فر به ایفای نقش پرداخته اند.

سولماز اعتماد پخش بین المللی فیلم چهل و هفت را بر عهده دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وزیر آموزش و پرورش: تمام آزمون‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود

ی دسامبر 27 , 2020
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد از انجایی که ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز کلی برای برگزاری آزمون ها به صورت حضوری نداده است، تمام آزمون ها به صورت غیرحضوری برگزار می شود. محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه ملی گفت: آموزش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000