خنثی شدن توطئه داعش برای حمله به مراسم سال نو میلادی در بغداد

سیاسی/ بین الملل 5fe830d337001_5fe830d337004 دستگاه امنیت ملی عراق اعلام کرد یک عامل انتحاری که قصد داشت خود را در جشن سال نوی میلادی در بغداد منفجر کند، شناسایی و بازداشت کرده است.

دستگاه امنیت ملی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: در نتیجه تلاش اطلاعاتی گسترده و استمرار فعالیت‌های اطلاعاتی دستگاه امنیت ملی، یگانهای این دستگاه در دو استان صلاح الدین و دیالی موفق شدند بنا بر دستورات قضایی، یک گروهک تروریستی وابسته به "ولایت دیالی" داعش را شناسایی کرده و چهار عضو آن را بازداشت کنند.

بر اساس این بیانیه، یکی از اعضای این گروهک عامل انتحاری بوده که قصد داشت در جشن‌های سال نوی میلادی در بغداد خود را منفجر کند. همچنین در این عملیات فرمانده این گروهک، مسؤول انتقال و یک نیروی داعش بازداشت شدند.

در ادامه بیانیه یاد شده آمده است: تروریست‌های بازداشت شده اعتراف کردند که برای بر هم زدن آرامش، ایجاد مشکل امنیتی در پایتخت در روزهای جشن سال نوی میلادی دستوراتی دریافت کرده بودند. این تروریست‌ها برای انجام اقدامات قانونی به مسؤولان مربوطه تحویل داده شدند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کسری شدید آپارتمان‌های نقلی در بازار

ی دسامبر 27 , 2020
افت قابل توجه سهم «خانه‌های نقلی» از معاملات مسکن این پرسش را به‌وجود آورده که آیا قدرت خرید خانه‌اولی‌ها بهبود یافته که باعث شیفت تقاضا به گروه متراژی بالاتر شده است؟ بررسی‌ها ضمن پاسخ منفی به این پرسش نشان می‌دهد هم‌اکنون نه‌تنها توان خرید مسکن به کمتر از نصف دو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000