بازداشت ۳ معترض مخالف نتانیاهو در قدس اشغالی

سیاسی/ بین الملل 5fe81bbfb4e57_5fe81bbfb4e5a منابع خبری از بازداشت سه معترض در جریان تظاهرات علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش خبر فوری، روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد که هزاران معترض شامگاه شنبه با حضور در مناطق مختلف اراضی اشغالی و تل‌آویو علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

طبق این گزارش، معترضان خواستار کناره‌گیری نتانیاهو به دلیل اتهام وی به فساد و سوء مدیریت بحران کرونا توسط دولت وی شدند.

این روزنامه در ادامه گزارش داد که پلیس رژیم صهیونیستی سه معترض را در میان هزاران معترضی که در مقابل مقر اقامت نتانیاهو در میدان بالفور در قدس اشغالی تجمع کرده بودند، بازداشت کردند.

در همین حال، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در این باره اعلام کرد که معترضان درصدد بستن ورودی محل اقامت نتانیاهو بودند و تصاویر وی را به آتش کشیدند.

این شبکه به نقل از یکی از تظاهرکنندگان گزارش داد: این اعتراضات دولت بد و شکست خورده نتانیاهو را سرنگون خواهد کرد و سقوط دولت منجر به سرنگونی متهمی (نتانیاهو) خواهد شد که دولت را ربوده و سک سازمان جنایتکار را اداره می‌کند.

چند ماهی است که اراضی اشغالی و تل‌آویو شاهد تظاهرات ضد دولتی علیه نتانیاهو است و معترضان به دلیل اتهام نتانیاهو به فساد و سوء مدیریت بحران کرونا خواستار برکناری نخست‌وزیر این رژیم هستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت انواع پژو 206 در بازار

ی دسامبر 27 , 2020
در گزارش زیر به بررسی قیمت انواع پژو 206 پرداخته شده است. بر اساس این گزارش قیمت پژو ۲۰۶ SD V۸ امروز در بازار آزاد به ۲۲۳میلیون تومان رسیده است. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000